Author Topic: leefgeld schulden stand  (Read 1159350 times)

Offline flits

• Top Poster
Re: leefgeld schulden stand
« Reply #30 on: November 07, 2011, 06:51:27 PM »
leefgeld
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
« Reply #31 on: November 07, 2011, 06:59:05 PM »
Dat ziet er goed uit Flits!
Ook nog maar 1 keer naar de cafetaria gegaan. Super!

Ga zo door.

Schulden Forum

« Reply #31 on: November 07, 2011, 06:59:05 PM »

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
« Reply #32 on: November 07, 2011, 09:21:58 PM »
Flits,

Je moet jezelf af en toe wat lekkers gunnen. Een keer per week kan geen kwaad!
Peter
Administrator Forum

Offline flits

• Top Poster
« Reply #33 on: November 08, 2011, 06:03:13 AM »
het gaat de goede kant op ov-chipkaart hoef ik even niet te gebruiken dus hoef ik ook even niet op te laden dus kan ik
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Offline flits

• Top Poster
« Reply #34 on: November 14, 2011, 08:02:36 PM »
leefgeld
50

uitgave winkel   datum   uitgave geld
c1000              8-11-2011   

Schulden Forum

« Reply #34 on: November 14, 2011, 08:02:36 PM »

Offline peter

• Administrator
  • Top Poster
« Reply #35 on: November 14, 2011, 08:18:21 PM »
Misschien heeft  je vader wel gelijk, hij kent jou als geen ander en je hebt nu enkel een schuld aan je ouders.
Peter
Administrator Forum

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
« Reply #36 on: November 14, 2011, 08:31:29 PM »
H
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
« Reply #37 on: November 15, 2011, 01:13:09 PM »
Flits, je vader zou even moeten uitzoeken of je via Kwakkenbos een schone lei krijgt.
Dat houd in dat er tijdens de bewindvoering bescherming is voor jou tegen oude schuldeisers, plus dat aan het eind van het traject de rest schuld niet meer opeisbaar is.

Als je het namelijk zelf doet (of bijvoorbeeld via een bureau dat niet gerechtigd is, zoals eerst) dan heb je die bescherming niet.

Kwakkenbos is in elk geval wel gerechtigd, dus dat is fijn. Daar zit je goed mee.

Wat heb je ook een lieve vader dat die zich daarover zorgen maakt en zijn best voor je doet.
Petje af!

Offline flits

• Top Poster
« Reply #38 on: November 15, 2011, 07:27:24 PM »
ik heb vandaag ook een gesprek met mijn begeleidster van mee gehad en we hebben het er ook even over gehad dat mijn vader het over wil nemen en ze heft er net als ik geen vertrouwen in dat mijn vader de bewindvoering over neemt   mijn begeleidster denkt dat mijn vader nu zelf krap bij kas zit door mijn schulden te betalen en dat hij er niet goed over nagedacht heeft over wat er allemaal bij komt kijken want dan heb ik weer elke dag met hem te maken en dus hebben we ook weer meer ruzie en dat was nou juist de reden dat ik het huis uit gegaan ben omdat we continu ruzie hadden en ik ben een beetje bang dat dat dan weer gaat gebeuren en aangezien mijn moeder hart pati

Schulden Forum

« Reply #38 on: November 15, 2011, 07:27:24 PM »

Offline Chrissie

• Vip Members
  • Top Poster
  • waar een wil is, is een weg
« Reply #39 on: November 15, 2011, 08:35:50 PM »
Wel vervelend dat je weer met deze onrust te maken krijgt had het je zo graag anders gegund!

Maar nu ik je verhaal zo lees hebben jullie wel een goed punt.
Je hebt er niets aan dat jou vader en jij steeds ruzie hebben dat is voor geen van jullie allen goed, dan gaan jullie er allemaal kapot en dat is het die rot geld niet waard.
Is het niet mogelijk dat jouw begeleidster eens met jou meekijkt of alles goed gaat? Of doet ze dat toevallig al?
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
« Reply #40 on: November 15, 2011, 08:44:25 PM »
Flits,...

Ik zie het hier thuis met mijn zusje.
Onze moeder doet alle contact met de schuldeisers en bemiddeld haar financi

Offline flits

• Top Poster
« Reply #41 on: November 16, 2011, 06:09:58 AM »

Is het niet mogelijk dat jouw begeleidster eens met jou meekijkt of alles goed gaat? Of doet ze dat toevallig al?
ik heb 1 keer in de 3 weken contact met mijn begeleidster van meezeeland en 1 x in de 2 maanden heb ik contact met een psychiater van emergis en die kijken allemaal mee met de schulden

Maar, heeft hij misschien aangegeven wat hem zo tegenstaat in Kwakkenbos
Is dat puur het betalen van een dienst? Of is er meer aan de hand?

mijn vader zegt dat er verder niks achter zit en dat het gewoon een suggestie is dat hij het over wil nemen
hij zegt dat hij het over wil nemen omdat hij het er niet eens is met de hoogte van de aflossing ik heb al gezegd als hij iets heeft over de schulden en of de aflossing dat hij even contact op moet nemen met Kwakkenbos om erover te praten maar dat wil hij niet hij wil dat ik het doe omdat ik de gene ben die onder bewindvoering sta en niet hij
hij denkt ook dat er nieuwe schulden ontstaan zolang ik bij de di

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
« Reply #42 on: November 16, 2011, 10:58:27 AM »
Flits,

Behalve het naar de rechtbank gaan komt het ok voor dat de administratie bij een deurwaarder niet klopt en dat er ondanks een regeling ineens een dreigbrief binnenkomt.
Vaak is even bellen al voldoende, maar als dat niet zo is, zal je vader alle papieren bij elkaar moeten zoeken en de bewijslast voeren. Dat is behoorlijk naar en vervelend werk.
Juist voor dat soort zaken ben je bij Kwakkenbos.

Als je vader denkt dat de aflossingen omhoog kunnen kan hij daar natuurlijk met Kwakkenbos over praten en die zullen hem uitleggen dat er ook gespaard moet worden voor een noodpotje.
Alles overdragen aan de eisers lijkt een snelle oplossing, maar het betekend wel dat je zonder vangnet leeft en dat is geen pretje.

Offline flits

• Top Poster
« Reply #43 on: November 16, 2011, 06:08:41 PM »
ik heb toch nog maar even contact gezocht met Kwakkenbos over mijn ouders dat ze er moeite mee hebben en hij zou nog even contact met ze zoeken om erover te praten volgens Kwakkenbos hebben ze tegen hem gezegd dat

Offline Buster

• Vip Members
  • Top Poster
  • Kennis geeft kracht!
« Reply #44 on: November 16, 2011, 08:12:32 PM »
Wie weet heeft Kwakkenbos het zo uit kunnen leggen dat je vader het snapte.

Het betekend in elk geval weer even rust in de tent en het lijkt me dat jij daar ook wel even aan toe bent.
Hoe is het met je werk trouwens?