Nibud: Koopkrachtmutaties voor 2012

Started by Dick, Sep 18, 2011, 08:31 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Het Nibud heeft voor veel huishoudtypen berekend hoe hun koopkracht zich ontwikkelt tussen 2011 en 2012. In de tabel hieronder staan de verschillen in koopkracht voor 2012 ten opzichte van 2011 volgens de huidige verwachtingen. Koopkracht is het verschil tussen inkomen en uitgaven. Een positief koopkrachteffect wil zeggen dat de inkomsten dit jaar harder zullen stijgen dan de uitgaven.
De genoemde bedragen zijn in euro
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Dick

Iedereen gaat er wederom er weer op achteruit. Wat vinden jullie er nu van?
Mvgr

Dick

Dick

Mvgr

Dick

peter

Hier kan niemand vrolijk van worden. Misschien zou het toch een optie zijn dat Griekland de Eurozone verlaat. Nu moet iedereen hiervoor bloeden, zonder dat wij er een cent van terug zien.
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

We gaan jaar in jaar uit erop achteruit. Ik heb al sinds 3 jaar geen loonsverhoging (inflatie compensatie) meer gehad. Dus wij moeten volgend jaar wederom de broekriem aanhalen. Is er over 30 jaar wel een pensioen voor ons? Ik denk dat het steunen van Grieken land een slechte keus was!
Freek en Jolanda

Buster

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Wij zijn blij dat er tenminste iemand er geld bij krijgt! Bij de Griek krijgen wij nu gratis moussaka voor de af betaling van de Griekse schulden.
Freek en Jolanda

Buster

Hmm,.. ik zit nog even te kijken of ik het echt goed heb, maar wat maf, dat rijtje van tweeverdieners met 1 kind (dat zijn wij dus) heb je

Freek en Jolanda

QuoteKen je die van Jochem Meijer? "Ik begrijp er niks van, ik begrijp er niks van!"

Ik ook niet, Henk en Ingrid ook niet!!

Freek en Jolanda

marco

Zelfs als je een paar euro meer mocht krijgen, zullen ze deze via een andere heffing wel van je afpakken.
Marco en Bianca