Geef nooit je bankrekening of bankpas af!

Started by peter, Sep 13, 2011, 08:05 PM

Previous topic - Next topic

peter

Een aantal forumgebruikers kreeg het onderstaande bericht:

QuoteHoi XXXX,<br /><br />Ik heb je verhaal gelezen en kan je misschien een klein beetje helpen door je wat inkomsten aan te bieden. Ik hoop dat je er wat aan hebt en er op in kunt gaan. Lees het rustig door en als je vragen hebt dan hoor ik het graag.<br /><br />We hebben veel buitenlandse klanten die op zoek zijn naar tijdelijk werk in de landbouw, productie werk, etc. Ze worden alleen aangenomen als ze zelf een bankrekening hebben die ze in veel gevallen niet kunnen openen.<br /><br />Wat we aan jou willen vragen is of je een ongebruikte betaalrekening hebt die je beschikbaar kunt stellen voor deze mensen. Uiteraard krijg je daar een mooie vergoeding voor, we betalen jou
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Ik heb ook zo'n rare PM gehad. Deze kl..zakken richten zich op mensen die er slecht voor staan. Waarschijnlijk hebben ze hier succes mee, anders zouden ze het niet proberen.
Freek en Jolanda

peter

Quote from: Freek en Jolanda on Sep 14, 2011, 09:58 PM
Ik heb ook zo'n rare PM gehad. Deze kl..zakken richten zich op mensen die er slecht voor staan. Waarschijnlijk hebben ze hier succes mee, anders zouden ze het niet proberen.

Er zijn genoeg mensen die hierin trappen, als de nood hoog is. De kl..zakken weten dit maar al te goed.
Peter
Administrator Forum