even voorstellen

Started by sneckle, Sep 04, 2011, 01:52 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Heb je er nooit aan gedacht een schadeclaim in te dienen bij de DSB bank? Dit had je namelijk een mogelijkheid gegeven om je hypotheek betalingen op te schorten. Sinds de afwikkeling van het faillissement nog wel vele jaren kan duren had je hier misschien een kans van uitstel gehad. Het is jammer dat je de verkoop uit handen heb gegeven. Heb je nooit juridisch advies gevraagd in deze zaak?
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

sneckle

hey sacredfour

nee ik heb nooit juridisch advies in de zaak gevraagd . en ook nooit aan een schadeclaim gedacht . maar aan de ene kant hoop ik dat t snel verkocht wordt , dan heb ik wat meer rust in mijn hoofd , en of het nou met overwaarde is of niet vind ik niet zo erg , denk ik . ik heb niet zo veel verstand van juridische dingen en claims . nu wil ik er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf zijn om mijn sanering te kunnen starten . ik ga 20 september naar het gkb en hoop op t beste en wat ik daarna moet doen .thnx voor je reactie .
greetz sneckle