SVHW

Started by boo, Aug 28, 2011, 08:19 PM

Previous topic - Next topic

boo

Hallo allemaal,
Heb een vraag ,In april kreeg ik een brief van de gemeente waar ik woon dat ik mij moest melden ook mijn ouders die in de zelfde gemeente wonen hadden een brief gehad of ze info konden geven over mijn verblijfplaats ???. Ik naar de gemeente het geval was dat er een meneer van de  SVHW aan de deur geweest en die had geconstateerd  dat mijn woning onbewoond was en heeft dit doorgegeven aan de gemeente. Ik woon al 12 jaar op hetzelfde adres en ben nooit weggeweest die mw. van de gemeente zou contact op nemen met het svhw en dan zou het in orde komen, nu krijg ik van de week een aankondiging beslaglegging  van het svhw deze moet ik 6 september as betalen anders leggen ze beslag.Heb gebeld maar hij zei dat er niks meer aan te doen is en dat ik gewoon moet betalen het is een aanslag over 2009 toen zat ik in de wsnp dat is dit jaar omgezet in failissement,ik kan het gewoon niet betalen heb geen werk  door lichaamelijke klachten alleen mijn vriendin werkt , we hebben een betalingsregeling voorgesteld maar dat was te laat zei hij,wat kan ik nog doen??

peter

Je kan bezwaar aantekenen en uitstel vragen van betalen. Tevens kan je een verzoek indienen voor kwijtschelding van dit bedrag.
Peter
Administrator Forum

boo

Ze geven geen kwijtschelding wat het is honden belasting.Zou het niet te laat zijn voor bezwaar  ik ben bang dat als ik vandaag een bezwaar de deur uitstuur dat ze toch 6 september voor de deur staan.

sacredfour

@boo
Check op je laatste aanslag wat het termijn is voor bezwaar, er is kans dat deze is verlopen.
Beslaglegging klinkt drastisch, maar dit betekend niet dat je de spullen gelijk kwijt bent. Voorlopig komen ze gewoon alle bezittingen opschrijven. Daarna heb je nog steeds de mogelijkheid om met een regeling te komen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

boo

Bezwaar kan tot 6 weken na dagtekening,de aanslag is van 2009 toen zat ik in de wsnp ben inmiddels persoonlijk failliet verklaard, heb me curator gemaild maar nog geen respons....