Opzegging lidmaatschap korfbal

Started by Chrissie, Aug 14, 2011, 07:02 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Chrissie,

Je moet kijken, wat er in de algemene voorwaarden van de vereniging staat over het beeindigen van het lidmaatschap. Als hierover niets staat vermeld, kun je schrijven dat je per direct het lidmaatschap beeindigd en verwijzen naar de algemene voorwaarden.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Peter,

Alles wat ik onder "Opzegging lidmaatschap heb staan dat is alles wat ik kan vinden. Heb alles nagespit en zelfs op de site gekeken.

Buster

Zoals ik het lees zou je tot 31 maart betalen. En niet het hele jaar.
Wel een stomme regel hoor trouwens,...

peter

Chrissie,

Het is een hele stomme regel, maar vastgelegd in de algemene voorwaarden van deze vereniging. Je komt er helaas niet onderuit.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Ik vind hem zelf persoonlijk heel onduidelijk. Maar ik stel mijn vraag nog wel even persoonlijk aan ze als ze van de vakantie terug komen want dan kan ik de eind datum direct door geven aan de bank zodat ik het niet vergeet. Bedankt voor jullie antwoorden

Chrissie

Even een update:

Heb vanmorgen bericht gehad via de mail en het valt allemaal heel erg mee. De contributie duurt tot 1 november 2011 en de bondscontributie is voor het gehele boekjaar 2011-2012 ( dit bedraagt nog 2 x 9.50) en dat kan ik met het laatste termijn in

Buster