Is betaaldag.nl goeie manier van lenen

Started by Remson, Jul 26, 2011, 11:00 PM

Previous topic - Next topic

Remson

Het is voor mij duidelijk dat het lenen voor een korte periode veel geld kost. Als student in Amsterdam heb je op korte termijn soms wat extra cash nodig. Ik weet dat in jullie ogen niet verstandig is. Kunnen jullie aangeven of betaaldag.nl betrouwbaar is.

Dick

Flitsleningen zoals betaaldag vragen uitzonderlijke hoge vergoedingen voor hun diensten. Als zij meer vragen als 16% rente voldoen, dan wordt niet voldaan aan de regelgeving. Als zij meer als 16% vergoeding (op jaarbasis) vragen voldoen zij niet aan de regelgeving. Ik denk dat hiermee jou vraag is beantwoord.

QuoteNiet alle aanbieders van kortlopende kredieten (flitskredieten) houden zich aan de nieuwe regelgeving. De AFM heeft geconstateerd dat een aantal van deze aanbieders zonder vergunning krediet aanbieden. Deze partijen kunnen hoge tarieven voor de lening rekenen. Sinds 1 juni mogen aanbieders niet meer rekenen dan de maximale toegestane rente en kosten (op dit moment is de wettelijke rente 16%).

Let u er op dat een kredietaanbieder over de juiste vergunning beschikt. U kunt dit controleren in de registers op de website van de AFM. Via de volgende links leest u meer over leningen op onze consumentenwebsite.

http://www.afm.nl/nl/consumenten/actueel/nieuws/2011/nieuwsbrief-juli.aspx
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Remson

Het is mij duidelijk dat het mij meer geld kost, dus mjin vraag is niet beantwoord. Mijn zorg is of betaald betaaldag echt uitbetaald. Dit wil ik graag weten.

Dick

Je kent ons standpunt, het is niet verstandig om een bedrag te lenen via een flitskrediet. Als je wil weten of ze echt uitbetalen, zul je dit zelf moeten proberen. Je bent oud en wijs genoeg om hiervan de (financiele) gevolgen te ervaren. Het is aan jou.............
Mvgr

Dick

Remson

Ik verwacht niet dat jij mij de les gaat lezen

platzakje

Ik heb 1x saldodipje geprobeerd maar dat was omdat je de 1e keer gratis kon lenen. Werkte prima. Maar hij heeft gelijk dat ze je echt afzetten en het geen goed plan is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze vragen veel te veel terug en de kans dat je verder in de shit komt is alleen maar groter, omdat het zoveel geld kost.... Misschien beter je energie steken in het probleem op te lossen dan manieren te zoeken om het probleem te omzeilen....

platzakje

PS niet zo aangebrand, we willen elkaar alleen helpen erbovenop te komen op dit forum ipv verder in de shit.

Dick

Quote from: Remson on Jul 26, 2011, 11:26 PM
Ik verwacht niet dat jij mij de les gaat lezen

Ik geef enkel ons standpunt. Het is aan jou of jij gebruik maakt van de diensten van betaaldag. Verstandig vind ik het niet.
Mvgr

Dick

Remson

Het is voor mij duidelijk dat je veel meer kwijt bent. Dit was dan ook niet mijn vraag.

Remson

Dick

Mvgr

Dick