een vriend

Started by KAJF12345, Jun 28, 2011, 02:09 PM

Previous topic - Next topic

peter

Kajf12345,

Zo te lezen, kun je accu weer een beetje opladen. Stapje voor stapje wordt het steeds beter. Ik hoop voor dat je zondag een goed gesprek heb met je vriend en dat jullie eruit komen.
Peter
Administrator Forum

KAJF12345

heb hem vandaag even gebelt dat het mischien beter is dat we zaterdag avond het gesprek hebben want dan ligt me zoontje op bed en die heetf hele grote oren en heeft al teveel mee gemaakt en dat vond hij ook een goed idee en dan zondag wat leuks doen met ze 3tjes want me dochtertje is bij me ouders krijgt ze ook even lekker de aandacht die ze nodig heeft
verder maar hopen dat de rest ook zo goed blijft gaan

een beetje sterkere vrouw

KAJF12345

zo heb net de advovaat gebelt de papieren zijn naar de rechter dus nu is er teminste schot in de zaak
moet een idkaart hebben voor de keline meid maar moet me ex ook weer voor tekenen word je toch niet goed van moet maar weer kijken waneer hij tijd heeft heb gezegt dat er spoet bij is dus hoop dat hij vrijdag thuis is dan kunnen we het gelijk maar even regelen dan hoef ik maar daar ook niet meer druk over te maken
met de liefde gaathet ook alweer iets beter maar we nemen nu meer rust

en vouw die steeds weer wat beter in de vel zit

Buster

Goed om te horen!

En succes met de handtekening.

Dick

Stap voor stap. Tien kleine stapjes is een hele grote stap. Hoe gaat het met je vriend?

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Dick

Lieve KAF,

Tijdje niets gehoord van je, gaat het goed met je?
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

KAJF12345

hoi dick en de rest

het gaat aardig goed hier me zoontje is vorige week weer geopereerd en heeft nu steeds koorts tot 39.8 ze weten niet waar het vandaan komt dus moet het maar aan kijken tot het over gaat
de scheiding is nog steeds niet binnen dus kan ook de sanering nog steeds niet in dus dat is wel heel vervelend en met me vriend gaat het gelukkig weer super tussen ons
de kinderen gaan nog steeds geregeld naar hun vader dus dat uis wel even lekker voor me
dus nu maaar hopen dat de scheiding snel rond is en ik alles snel kan gaan regelen

hoop snel goed nieuws te kunnen brengen tot snel

een sterke vrouw die haar hoofd boven water weet te houden met alle zorgen voor de kinderen en me zelf natuurlijk

Buster

Dat klinkt goed!

Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat.
Veel succes!

peter

KAJF,

Goed om te horen dat het goed met jouw en je zoontje aan de beterende hand is. Zodra alles rond is kun je mooie toekomst met je vriend opbouwen. Dit kan even duren, maar er staat jou en je kinderen een nieuwe toekomst te wachten.
Peter
Administrator Forum

KAJF12345

hallo hier weer even een berichtje van ons

heb vorigeweek de papieren van de rechterbank gehad en de scheiding is nu goed gekeurd moet nu nog een papier tekenen voor de gemeente en dan ben ik oficieel gescheiden dus hoop snel het bericht binnen te krijgen verder gaat het aardig hier hoop nu gewoon snel de snering in te kunnen en dan kijken hoelang ik er ongeveer in moet
ga nu even naar de advocaat de papieren weg brengen zodat zij ze snel weg kan sturen naar de gemeente

gr een positieve moeder van 2 kliene kindjes

Buster

Wauw, wat een vooruitgang!

Fijn dat je de positiviteit weer hebt gevonden.
Heb je enig idee wanneer je wat meer hoort?

KAJF12345

hallo allemaal

hier goed nieuws de scheiding is echt rond 9 november is het officieel dus dat is super en nu de sanering in hoop ik zo snel mogelijk
verder gaat het het goed hier heb morgen een solicitatie geprek in lemmer dus wie weet heb ik ook weer snel een baan dat ou wel erg fijn zijn voor me zelf even geen moeder maar een collega dus willen jullie morgen om half 11 even duimen voor me hoop gelijk te horen of ik de baan heb

tot snel
gr annemarie

Buster

Half 11,... staat genoteerd!  ;)

Toi Toi Toi!
(om welke baan gaat het trouwens, je maakt me nieuwsgierig!)

peter

Kaf, hoe is het afgelopen??
Peter
Administrator Forum