Nieuw

Started by Zandra, Jun 26, 2011, 12:43 AM

Previous topic - Next topic

Zandra

Ik heb een paar dagen meegelezen en als ik alle verhalen zo lees mag ik me gezegend prijzen.
Van de week hoorde ik dat al mijn schuldeisers akkoord zijn met een minnelijke regeling. Daarmee komt er na al met al een jaar of zes sappelen eindelijk wat rust in de tent.

Het begon met een gedwongen ontslag bij een reorganisatie op het werk. Ik had een goede baan en inkomen waarvan ik goed kon leven en mijn betalingsverplichtingen (lening bij de bank, autofinanciering en studiefinanciering) goed kon nakomen. Die lening is in de loop van de tijd steeds groter geworden. begonnen om een verhuizing te bekostigen en uiteindelijk opgehoogd naar het tienvoudige, - financiering schulden toen mijn alcoholverslaafde partner me in de problemen had gebracht, financiering eerste auto, zelf kosten van alcoholverslaafde partner overnemen en ondanks die goede baan net iets te zeer boven mijn stand leven.

Omdat ik een 12 ambachten, 13 ongelukken-cv heb ben ik lastig te bemiddelen als sollicitant. Ik heb me, binnen een outplacement, een individueel re

Buster

Sorry Zandra, zag je verhaal nu pas,

Wat een verhaal zeg!
"gebeurt er eindelijk eens wat" Je zou zeggen; gebeurt er eindelijk eens een keer niets!
Petje af voor je doorzettingsvermogen.

platzakje

Jeetje wat een verhaal. Je hebt ook wel zon beetje alles in 1 keer op je bord gekregen. Het gaat nu helemaal goed komen, je begint opnieuw en je zet door!