Waarom? ooh waarom?

Started by Chrissie, Jun 03, 2011, 08:46 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Buster,En wat ik ook heel mooi vind om te lezen en waar ik dus ook van leer is dat hier ook mensen worden geholpen die de weg naar de schuldhulpverlening moeten vinden, en hoe ze daar mee omgaan.
Heb daar zelf niet genoeg weet van maar vind dit wel zeer interessant. Hun moeten toch behoorlijk wat doorstaan en hoe jullie ze steunen en helpen is mooi om mee te maken. Heb het idee dat hun zich ook gesteund voelen en zo rustiger alles tegemoet zien.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden  ;D

Chrissie

Inderdaad, maar je moet wel de juiste weg weten te vinden en dat blijkt vaak naar wat ik lees in de praktijk heel moeilijk.

Maar hoe je het ook wendt of keert op beide manieren( via shv of zelfstandig) het is voor allebei een beste kluif om weer naar dat nulpunt te komen. Je moet gewoon een ijzeren discipline hebben anders redt je het niet.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

QuoteMaar hoe je het ook wendt of keert op beide manieren( via shv of zelfstandig) het is voor allebei een beste kluif om weer naar dat nulpunt te komen. Je moet gewoon een ijzeren discipline hebben anders redt je het niet.

Je moet een ijzeren discipline hebben en er samen helemaal achterstaan. En er gaat tijd overheen voordat je alles weer op orde hebt. Maar als je eenmaal gewend ben om goed met je geld om te gaan, zijn er veel meer dingen mogelijk.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator