Schuldenoplossen.nl

Started by Lexy, May 30, 2011, 02:45 PM

Previous topic - Next topic

Lexy

hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met schuldenoplossen.nl?

Ik ben van plan om me bij ze aan te melden, maar vindt het eigenlijk een beetje eng.
Is er iemand die meer over ze weet of er ervaring mee heeft?

Ben zo bang dat ik straks nog meer geldproblemen heb, zoals ik bij andere mensen heb gelezen.

Buster

Hmm,..

Het eerste wat me opvalt,...
Er is geen KvK nummer, geen adres, geen vast telefoonnummer, geen informatie behalve wat ze gaan doen voor je maar niks wat garandeert dat ze zijn aangesloten bij een keurmerk van de NvvK.
Al met al, dingen die je gerust zouden moeten stellen.

Maar Lexy, waar ben je naar op zoek?
Welke hulp wil je?

Wil je ondersteuning bij je administratie en het beheren van je financi

peter

Zoals Buster al aangeeft geen KVK nummer en adres onbekend. Als je schuldhulp zoekt, dan moet zoeken naar een bedrijf met het keurmerk van de NVVK.

Dus niet doen. Verder sluit ik mij bij Buster aan!
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Die websites van deze "ondernemer" lijkt wel een fuik om zoveel mogelijk vissen vangen. Voelt echter niet zo positief en fris aan.
Freek en Jolanda

marco

Quote from: Freek en Jolanda on May 30, 2011, 10:18 PM
Die websites van deze "ondernemer" lijkt wel een fuik om zoveel mogelijk vissen vangen. Voelt echter niet zo positief en fris aan.

Het is geen zuivere koffie en jullie drukken het e.a zeer gematigd uit. Dus niet doen!
Marco en Bianca

jan

Ik zou het niet doen, ga naar een bedrijf dat bij het NVVK is aangesloten.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Lexy

Bedankt voor jullie reacties en voor de moeite die jullie doen om het voor me uit te zoeken.

Er is inderdaad niet veel over ze bekend, behalve een 06-nummer op de site.

Ik heb zulke grote schulden, dat de enige oplossing nog is om schuldsanering aan te vragen en dat wilde ik juist niet.
Ik wil het zo graag zelf oplossen, maar dat lijkt niet te gaan lukken.

Ik zal mijn verhaal nog uitgebreid vertellen.

groetjes
Lexy

Buster

Hoi Lexy,

Eigenlijk zijn alle schuldhulp trajecten hetzelfde.
Het grote verschil is dat alleen de erkende instanties werken met het behalen van een schone lei.
Bovendien mogen zij geen vergoeding vragen voor de hulp die ze bieden, dat word betaald door de gemeente of sociale dienst.

Die andere bureau's ben je dus pas mee klaar als het hele bedrag is afbetaald EN je betaald gemiddeld per maand tussen de

marco

QuoteIk heb zulke grote schulden, dat de enige oplossing nog is om schuldsanering aan te vragen en dat wilde ik juist niet.
Ik wil het zo graag zelf oplossen, maar dat lijkt niet te gaan lukken.

Je kan het nog steeds zelf oplossen, maar dan moet jezelf een aantal acties gaan ondernemen.
Marco en Bianca

may

@lexy

Ik denk dat je al je keus hebt gemaakt om het niet te doen en daar doe je goed aan.

Verleden jaar heb ik een heel stuk in dit forum gezet over hun en hoe ze ons hebben opgelicht.
Wij zitten nu in de wsnp waar ik natuurlijk blij om ben omdat we nu geholpen worden maar zo ver had het niet hoeven te komen als we iemand hadden ingeschakeld die verstand van zaken had.

Dus alsjeblieft doe het niet en lees mijn stuk op dit forum terug.

Succes met het vinden van de goede hulp.

peter

May,

Fijn om te horen dat jullie in de WNSP terecht zijn gekomen, jullie krijgen nu een schone lei. Maar het had gehoeven. Jullie verhaal heeft wel wat opgeleverd, een aantal mensen zijn afgeschrikt om zich te laten helpen door deze "ondernemer"!
Peter
Administrator Forum

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

may

Hoi allemaal,

Sorry dat ik niet meer zo vaak online ben.

Maar het gaat goed na omstandigheden dan iig.

We hebben veel meer rust op het moment dat is echt wel fijn, er zijn nog wel wat onduidelijkheden en het gaat nog niet helemaal soepel met de communicatie tussen mij en de bewindvoerder maar ben blij dat we nu goed geholpen worden.

Natuurlijk had ik het graag anders gezien maar het gaat nu gewoon een stuk fijner heb iets minder aan mijn hoofd.

Ben blij dat ik heb gekeken op de site en dat ik nog heb kunnen zeggen dat mensen echt in hun mooie verhaaltjes moeten trappen want we zijn nu bijna 2 jaar verder en ik zou ze nog steeds goed wat aan kunnen doen.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal wat beter gaat, het is zoiezo fijn om met lotgenoten te praten.

peter

QuoteSorry dat ik niet meer zo vaak online ben.[/quote

Dit maakt niet uit voor ons.

Het doet mij goed om te lezen dat het goed gaat met jullie. De oplichter die jullie heeft geholpen heeft een veroordeling achter zijn naam staan. Het wordt voor hem steeds moeilijker om zijn oplichtingspraktijken voort te zetten.

Misschien iets voor je bewindvoerder

Uitspraak rechter http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,43173.0.html

Deze hulpverlener vroeg geld voor zijn diensten. Dit heeft de rechter afgewezen. Hij heeft de mensen om wie het ging ook de tip gegeven het geld terug te vorderen wat ze ontrecht hebben betaald.

Even een briefje naar deze meneer met een vordering..... Het geld wat daaruit komt kan mooi naar de boedelrekening.
Peter
Administrator Forum

may

@ peter,

zou dat nog kunnen?

Ik heb namelijk van alles gedaan maar niemand kon mijn helpen.
En ik heb het zo gelaten, maar als ik hun nu die vordering stuur dan maak ik misschien slapende honden wakker want ze hebben me al een keer op internet gezet met valse gegevens, ze hebben ook een keer gebeld onder naam van essent en gevraagd om gegevens en ze hebben naar de toenmalige baas van mijn vriend gebeld met allemaal valse verhalen.

Dus ik ben er een beetje huiverig voor.