Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Lieve Chrissie....toeval bestaat niet!! ;)

Dus jij bent net als ik een volbloed Weegschaal... :) :)

Dit jaar heb ik voor het laatst ook de "groten" nog een kadootje gegeven voor hun verjaardag en meteen gezegd dat dat voor het laatst is voor minimaal de komende 3 jaren...... :(
Maar goed, dat is dan maar even zo!

Ik wilde mijn verjaardag dit jaar ook overslaan, maar toen kwamen mijn moeder en stiefvader in opstand en zeiden dat ik mijn verjaardag net als ieder ander jaar gewoon moest vieren.
Dus met de hele familie en goede vrienden gezellig bij elkaar en iedereen blijven om te eten.
Ik heb vandaag dan ook alle boodschappen gedaan, gesponsord door mijn moeder en stiefvader.

Geeft eigenlijk wel een heel dubbel gevoel, maar aan de andere kant....ik ben heel blij en dankbaar dat ik op deze manier toch mijn verjaardag "gewoon" kan vieren.

Kaatje, sorry voor het vervuilen van jouw topic op deze manier. :(
Maar ja, het ene woord haalt het andere aan. ;)

Kaatje

's avonds laat kom ik tot best wel leuke idee

Kaatje

geen sorry zeggen!
we vervuilen af en toe elkaars topic en ik vind dat moet af en toe kunnen :) :)

Superfijn zeg Libra, dat je moeder en stiefvader je verjaardag sponsoren en dat je ondanks een dubbel gevoel het wel kan vieren met de dierbaren om je heen en dat is echt onbetaalbaar!

Kaatje

t is wel heel erg dat er op dit moment rechts alleen mijn 2 topics te zien zijn  :o :o :o

ik ga m'n bed maar eens zoeken, (ben al uit m'n ritme, maar anders nog meer :) :) )
zal wel eens gaan dromen over een heleboel knappe prinsen waar ik uit mag kiezen :)

Libra

Quote from: kaatje on Oct 06, 2012, 11:19 PM
Dinsdag is het groot feest!!!!!!!!!!!!! joepie!!!!!!!!!!!!!!1

doe mij maar chardonnay (geen idee of je t zo schrijft), kan er zo lekker op slapen ;)

oh bitterballen, heerlijk! mjammie,mjammie, mjammie!

Ok

Kaatje

als je je verveelt, kan je de statistieken van de leden bekijken, weet je gelijk wanneer ze op dit forum leven :) :)

hmmmm waar gaan we die mannen vandaan toveren??? van de maan??? hier in t dorp loopt niets leuks rond of ze zijn getrouwd en hebben een stel kinderen

Quote from: kaatje on Oct 06, 2012, 11:20 PM
ik heb zo'n grote grijns op m'n gezicht :) :) echt heerlijk dit forum, gewoon even alles vergeten en gezelligheid hebben, terwijl ik in m'n uppie in mijn huis zit.

Hier nog iemand die alleen maar gezelschap heeft van een poes, maar die ook met een mega-grote smile op haar gezicht zit en alleen maar kan bevestigen dat dit een geweldig forum is!!!! ;D ;D
[/quote]

;D ;D ;D ;D ;D ;D weet niet wat ik had gemoeten zonder dit forum, zeker niet op die avonden dat ik me best eenzaam voel. maar heel fijn dat jullie hier zijn!  :)

Kaatje

morgen ga ik een maandschema maken van 20 oktober tot 20 november, met activiteiten die ik heb, met mijn budgetten en weekgelden en dan dit op de koelkast te plakken, misschien dat dit beter voor mij werkt. dan heb ik de hele maand in 1 oogopslag in beeld.

Chrissie

Zal wat prinsen proberen naar jullie kant toe op blazen. En geen ruzie maken onder het vechten  om de prinsen  ;D ;D

Het lijkt me heel moeilijk Libra dat je moeder en stiefvader dit doen maar het is wel ontzettend lief en het komt uit goed hart moet je maar denken. Geeft wel aan dat je heel bijzonder voor ze bent.

Kaatje ik heb over afas personal gehoord maar of het bevalt kan ik je niet zeggen ik schrijf zelf alles op in een kasboek.Zal ik eens even heel goed mijn hersenen laten kraken wie in de familie het daar over had en zodra ik weet laat ik je het horen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

dank je chrissie, ik denk dat ik wat meer discipline moet opbrengen om het op te schrijven ipv alle bonnetjes in mijn tas te laten zitten en dan in de oud papierbak te doen omdat we intussen al weer een paar weken verder zijn.

ik zal zeker niet vechten, als je maar voldoende prinsen stuurt  ;D ;D ;D ;D

Buster

ben ik nog op tijd? hijg hijg, tikkend met 1 vinger,... de andere vingers ondersteunen een flesje,...

Buster

Kaatje en Chrissie,.. menen jullie serieus dat jullie niet wisten waar de karma puntjes vandaan kwamen???  ;D ;D ;D ;D

Ik heb echt in een deuk gelegen!!!!!

Over mannen gesproken, ik heb die van mij net uitgelegd hoe leuk onze bar is, hij snapt het niet,.. zucht.

Zijn er nog bitterballen?

Chrissie

Nee Buster dat wist ik echt niet sorry :-[

Ik zag altijd wel applaud en smite staan maar aangezien dat mijn engels nogal beroerd is begreep ik het nut er niet van. Was altijd in de veronderstelling dat admin is watching you dat regelde. Sorry Rene maar door de anderen lig ik nog meer in deuk. lach je niet uit hoor alleen maar toe :D

Wilde het eerst niet zeggen maar doe het toch maar, maar ik begrijp eigenlijk niet waarom ik zo hoog sta, zoals Peter,Dick,Sacredfour, Bloem , Jij  e.a zelf weten veel meer dan mij, jullie horen veel hoger te staan ik spreek alleen maar uit mijn eigen ervaring en kan verder niets toevoegen, van sommige dingen heb ik totaal geen kaas gegeten en leer hier alleen maar bij.

Ik baalde daar vandaag nog van dat ik engels moest lezen voor post.nl begreep er geen snars van dus van de week hang ik voor de derde keer daar aan de lijn. Ik wist niet dat post verhuizen zo moeilijk was :'(

Buster

Karma gaat uit van het goede overkomt goede mensen, een daad voor een daad.

En blijkbaar vinden mensen 44 keer dat je een goed mens bent. Het gaat dus niet om kennis, maar om je hart. Maar als jij en Kaatje niet drukte, dan ben ik wel benieuwd, wie wel?
Alhoewel,.. nee het is leuker om het niet te weten  ;D

Nog een glaasje water?

oja, als je nog eens hulp nodig hebt met vertalen, roep maar,.. scheelt weer een telefoontje.

Chrissie

Van jou wil ik altijd wel een glaasje water hebben :)
Waar heb jij zin in dan? dan schenk ik wat voor jou in

Heb jou net als alle anderen van dit forum heel hoog staan dat zal gewoon niet veranderen en daar kunnen zelfs honderd karma's niet tegenaan, ik zou ook niet willen weten wie allemaal gedrukt heeft. Het heeft voor mijn geen waarde ik vind het leuker en fijner dat we er zo voor elkaar zijn dat doet me gewoon heel goed.

Kan ik nog meer mensen iets te drinken aanbieden dit rondje is voor mij... misschien nog iets knabbelen bijvoorbeeld ham met monchou of pharmaham met meloen.

Kaatje

heerlijk wakker worden zo met jullie berichten Chrissie en Buster.
ik wist ook echt niet waar applaud en smite voor waren, en dat dit met karma te maken had, terwijl mijn engels wel goed is.  :-[  :-[

ik zou niet willen weten eigenlijk wie er op applaud heeft gedrukt, het is gewoon fijn om tijd met jullie hier door te brengen. en het is heerlijk om zo wakker te worden op een mooi zondagmorgen. :)

Buster, denk dat je dan nog beter in je uppie in huis kan zitten met een grijns op je gezicht dan een man het proberen uit te leggen, hoe leuk onze kroeg hier is  :D :D

Chrissie, trouwens raar eigenlijk dat je engels moet lezen voor een verhuizing van post bij post.nl. kan me niet herinneren dat ik dat ook moest bij t verhuizen.