Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 52.960
roodstand: 995
achterstand: 509
huishoudrekening: 44,00 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)
bankrekening waarvan huur en andere lasten betaald worden:

Chrissie

Langzaam aan begin je er steeds meer vat op te krijgen en krijg je er steeds meer structuur in, de schommelingen worden minder, geweldig mooi om te zien hoe goed je bezig bent, je bent een topper!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Dank je wel Chrissie! Ik doe mijn best, maar vaak genoeg voel ik het nog niet dat ik er meer structuur en minder schommelingen in krijg. Vind het vaak genoeg vervelend dat ik zoveel schulden heb, maar goed, ben er mee bezig om ze naar beneden te krijgen.

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 52.951
roodstand: 1.318
achterstand: 499
huishoudrekening: 18,05 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)
bankrekening waarvan huur en andere lasten betaald worden: 1,76 negatief
contant in huis: 1,60
spaarrekening: 0,00
kleingeldbus: 2,80

t is deze week niet zo goed gegaan :( (nog 2 weken totdat het salaris er weer is)

Libra

Oh, oh, oh, lieve Kaatje,

En nu ???
Wat wordt er nu van ons verwacht?
Een schop, een knuffel?
;)

Dit kennen we allemaal hoor, die week (of weken) tussendoor dat het gewoon allemaal even niet lukt.

Maar, lieve meid, volgende week een nieuwe week en dus nieuwe kansen!!

Kom nog maar even een afzakkertje halen in de kroeg van Libra. ;)
Tinkelbel komt ook zo nog langs en wie weet wie er nog meer even behoefte heeft aan een "hartversterker"!! ;D

Iedereen is altijd van harte welkom in mijn boetje!! ;D ;D ;D

Heel veel liefs
:-*

Kaatje

er wordt helemaal niets verwacht, alleen een luisterend oor is fijn om te hebben en die heb ik hier zeker.

zit even niet lekker in mijn vel en dat merk ik dan gelijk weer met mijn geld.
maar het goede nieuws is, ik heb wel een paar nette laarzen waarin mijn voeten warm en droog blijven. ook erg belangrijk met dit herfstweer.

die afzakker kom ik zeker halen! :) :) kan je ook een paar mooie prinsen in je kroeg toveren?

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Zou je met alle liefde van dienst willen zijn, maar........helaas heb ik geen prinsen of presidenten of ander "gespuis" in de aanbieding momenteel. :( :'(

Fijn dat je een paar nieuwe laarsen hebt gescoord!!
Dan heb je in ieder geval lekkere warme en droge voeten de komende tijd. :)

Ik ben a.s. dinsdag jarig en kreeg de vraag wat ik voor mijn verjaardag hebben wilde van mijn zus.
Mijn antwoord was hartgrondig en heel gemeend "de hakken van mijn pumps moeten gerepareerd worden, dan kunnen ze weer een poosje mee".
En wat denk je: vandaag waren mijn zus en zwager hier bij mij thuis om mijn schoenen op te halen!! ;D
Ik krijg dus een fantastisch verjaardagscadeau!!
Waar je al niet blij mee kunt zijn....... :P

En dat luisterend oor.......dat krijg je er in mijn kroeg gratis en voor niets erbij!! ;D ;D

Chrissie

Kaatje pas maar op dat je prins geen kikker wordt ;D ;D Van knappe schotels kan je namelijk niet eten.

mag ik ook komen buurten met een glaasje water :)

Kaatje

wat heerlijk zeg dat ze dat voor je doen! in deze tijden leer je echt de kleine dingen waarderen, die voor heel veel mensen zo vanzelfsprekend zijn.

en gespuis hoef ik niet meer in mijn leven, heb ik al genoeg gehad! graag een knappe prins die een heel goed mooi hart heeft. (ik heb niet zo heel veel eisen  ;D ahum!  ;D ;D ;D ;D )

Kaatje

knappe schotels zijn voor tussendoor wel heel lekker  ;D ;D ;D

hoe meer zielen hoe meer vreugde :) :) ik heb ook wel vers geperste sinaasappelsap in de aanbieding :)
ik ga maar aan de drank, kan ik goed slapen :)

Chrissie

Wat toevallig Libra op dinsdag ben ik ook jarig, wel lief dat je zus en zwager dat hebben gedaan. Wij hebben uit kosten besparing de kado's voor de verjaardagen afgeschaft ook mede doordat mijn man uit een grote familie komt maar komen wel gezellig bij elkaar. Alleen dit jaar dus niet ik sla mijn verjaardag dus over.

De kinderen krijgen nog wel gewoon kado's daar vind ik het anders voor!

Libra

@ Chrissie

Je hebt zelf net de doos van Pandorra geopend door te schrijven over fantasi

Kaatje

Dinsdag is het groot feest!!!!!!!!!!!!! joepie!!!!!!!!!!!!!!1

doe mij maar chardonnay (geen idee of je t zo schrijft), kan er zo lekker op slapen ;)

oh bitterballen, heerlijk! mjammie,mjammie, mjammie!

chrissie hier gaan we je verjaardag wel vieren hoor!   :D

even nieuwsgierig, heeft iemand wel eens afas personal gebruikt? lijkt me wel handig, maar dan mis je de contante uitgaven en die doe ik het meest. blijf denk ik maar gewoon in excel de boel bijhouden, en meer opletten om mijn contante uitgaven ook allemaal op te schrijven en niet denken aan t eind van de week: oh mijn geld is op of bijna op.

Kaatje

ik heb zo'n grote grijns op m'n gezicht :) :) echt heerlijk dit forum, gewoon even alles vergeten en gezelligheid hebben, terwijl ik in m'n uppie in mijn huis zit.