Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

peter

Gefeliciteerd, met je verjaardag, het doet mij goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat. Maar je hebt er hard voor gewerkt om zover te komen.

Geniet van je verjaardag en van minder zorgen ;)
Peter
Administrator Forum

Buster

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 52.880
roodstand: 1.053
achterstand: 798
huishoudrekening: 22,55 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)
bankrekening waarvan huur en andere lasten betaald worden:

Libra

Jeejj Kaatje, het gaat echt fantastisch!!
Superknap hoor!!!

You go girl!!! :-*

Kaatje

dank je Libra! :)
Ik heb steeds vaker de drang en de wil dat die schuld naar beneden gaat en dat ik van de roodstand van de bank af ben. het gaat lang niet zo snel als ik zelf soms zou willen. Komt ook doordat ik me ook leuke dingen gun om te doen. Heb ik echt nodig, deze maand wordt het wel een beetje te gek, maar ik geniet er volop van!

mijn nieuwe huis doet me echt goed en het is echt thuis en dat voelt zo fijn aan. Dat sterkt me ook meer in de aanpak van mijn schulden.

Buster

Kaatje

ik ook  :D ;D

zat net even in mijn excelbestand te kijken en het is echt mogelijk om volgend jaar onder de

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 52.880
roodstand: 1.053
achterstand: 798
huishoudrekening: 2,55 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)

Buster

Ligt het aan mij of zit er nou een stijgende lijn in?

Kaatje

schulden, roodstand en achterstand zijn nog hetzelfde als afgelopen week. Alleen huishoudrekening is gedaald en contant geld in huis.
Of zie ik iets over het hoofd?

Over 5 dagen gelukkig salaris :)

Buster

Hmm,.. dan ligt het aan mij  :D
Ik zou toch echt zweren dat e roodstand steeds minder werd.

Kaatje

oh het ligt niet aan jou, maar aan mij.
hieronder het staatje van de roodstand die ik voor de grafiek gebruik van de laatste paar weken.
13-08-12   1.344
18-08-12   1.344
25-8-2012   953
2-9-2012   1.174
10-9-2012   1.052
15-9-2012   1.052

Het liep inderdaad eerst af, toen weer op en door de teruggaaf van de elektra en ge

Libra

Hahahaha...zoals je ziet, we houden alle staatjes nauwlettend in de gaten!! ;)
Tellen mee op, trekken mee af en zo houden we iedereen (inclusief onszelf ;D) heel scherp!!

Ben benieuwd naar het staatje van volgende maand.
Ziet er vast alweer heel anders uit (in de dalende lijn-stijl gesproken ;)).  :-*

Kaatje

dat is juist ook fijn dat jullie alle staatjes nauwlettend in de gaten houden. Juist nog beter dan dat ik dat af en toe doe.

ik ga er van uit dat het volgende maand alleen maar dalende lijn staatjes zijn :)

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 52.989
roodstand: 998
achterstand: 517
huishoudrekening: 75,65 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)