Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Gefeliciteerd!

Ik sluit me aan bij Chrissie. En daarnaast; geniet ervan.

Kaatje

dank je chrissie voor de tip! dat ga ik dan ook doen, wil volgend jaar niet opeens willen bijbetalen. :)

En Buster en Chrissie, het geeft zeker energie, de hal is schoon, de was is gestreken en nu wachten totdat het eten klaar is :)

en het plaatje maakt me nog meer aan het lachen dan ik al aan het doen ben vandaag! Voel me zo goed :) :)

peter

Kaatje, wat leuk en goed om te lezen !!!
Peter
Administrator Forum

Libra

Fantastisch Kaatje!!!
Wat een heerlijk nieuws!

Ik dans (weliswaar wat laat :P) nog even gezellig met je mee!!!

Kaatje

Libra, ik ben nog steeds aan het dansen :) gezellig dat je meedanst :) :)

kan nog steeds niet geloven dat ik zoveel geld terugkrijg.

Libra

Wat zal het een heerlijk moment zijn als je dat bedrag op je rekening ziet verschijnen!!!

Geniet er maar lekker dubbel en dwars van, want het is je van harte gegund en je hebt dit zeker verdient na alle ontberingen!!

You go girl!!! ;D ;D ;D

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 52.952
roodstand: 1.174
achterstand: 784
huishoudrekening: 6,84 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)
bankrekening waarvan huur en andere lasten betaald worden:

Chrissie

;D ;D ;D ;D applausje met staande ovatie  

Je doet het heel goed meid ben super trots op je! :-* :-*
Een hele mooie mijlpaal waar je beretrots op kunt zijn!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Dank je wel Chrissie, wordt er een beetje stil van.
ik ben ook trots op mezelf! aankomende week weer een jaartje ouder en heb besloten dat te vieren. Langzaam maar zeker komt er een ander positiever kaatje op deze aardbol :) :)

Chrissie

Graag gedaan Meid, je hebt het dubbel en dwars verdient!

Kijk eens naar waar je vandaan gekomen bent 55.000 euro en nu 52.000 euro dan mag je met recht zeggen ik ben trots op mezelf en ik zeg dan ik ben trots op jou want om die rot schulden de nek om te draaien is gewoon een zware bittere strijd! Je hebt gewoon een hele prestatie geleverd en krijgt van mij een hele dikke schouderklop!!!

Wens je een hele fijne verjaardag van de week en geniet er maar heerlijk van :-*
Ik proost in ieder geval op je met een heerlijk glaasje water ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Lieve Kaatje,

Gefeliciteerd!!!
Wat een fantastische mijlpaal!
Heel goed dat je jezelf niet gek laat maken door doelen te stellen die je niet kunt halen.
Als het wat langer duurt, jammer dan! Maar je komt er en dat is het meest belangrijk!!
Je volgende mijlpaal is dat er een 1 verschijnt en dan doe ik zeker weer een dansje met je!

Alvast van harte gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne verjaardag. :-*
Je mag supertrots op jezelf zijn, kanjer!!!

Heel veel liefs

Kaatje

Dank je wel Libra! :) ik ben ontroerd, je bericht doet me veel.

Toen ik het doel van 50.000 voor dit jaar stelde, wist ik nog niet dat ik ging verhuizen en ook nog eens van werk ging veranderen. En het gaat steeds elke keer een stukje beter. Wat ik wel geleerd heb is dat je af en toe ook leuke dingen moet doen, om het vol te houden, daarom besloten om mijn verjaardag te vieren volgend weekend, er komen mensen eten, een paar komen alleen wat drinken en ik geniet er zelf van om voor anderen te koken, want elke dag alleen eten is ook niet altijd een pretje, maar went na die jaren ook wel, maar dan vind ik het des te gezelliger als er mensen komen eten. En kan het net zo duur maken als ik zelf wil :)

tuthola

Nog steeds lees ik vol bewondering je verhaal en dat je er zo positief instaat, daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Veel plezier op je verjaardag en geniet van het samen zijn met je vrienden/familie.

Oja alvast gefeliciteerd.....knuf van mij

Kaatje

tuthola, dank je wel! ik heb vorig jaar ook mijn moeilijke momenten gehad, niet kunnen slapen, slaappillen gekregen en soms spookte er wel eens door m'n hoofd heen: is het niet makkelijker om uit het leven te stappen. En ik ben voor mezelf (met hulp) tot de conclusie gekomen, dat ik er voor kan vechten en sommige dingen moet leren accepteren dat het nu zo is. Maar nu met een heerlijke stek om te wonen kom ik echt tot rust en af en toe leuke dingen doen heeft een mens echt nodig!

Ik merk aan mezelf dat ik zelf in positieve zin ben veranderd tov vorig jaar, maar het is wel iets waar ik hard voor werk, en nu geniet ik zo veel meer van de dingen. En dat is veel fijner dan depressief thuis zitten en nergens zin meer in hebben. Als vrienden tegen mij vorig jaar hadden gezegd dat ik er nu zo bij zou zitten, had ik ze waarschijnlijk keihard uitgelachen.

Libra