Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Libra

Neem maar rustig je tijd hoor Kaatje!

Niemand loopt hier weg en het is geen verplichting. Zeker niet als je hoofd er even niet naar staat.

Heel veel sterkte!!

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.105
roodstand: 1.732
achterstand: 774
huishoudrekening: 128,86 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)
bankrekening waarvan huur en andere lasten betaald worden:

Kaatje

Ik zie nu net dat ik in 15 maanden tijd

Turfje

Chrissie

Al bijna weer een mijlpaal bereikt super gedaan Kaatje! Ben super trots op je!!!
Nu is het nog een kwestie van een lange adem maar straks als de schuld verder naar beneden is gaan de mijlpalen steeds sneller dan wordt het een sport meid ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Fantastisch Kaatje!!

Heerlijk om de schuld te zien zakken.
Je doet het hartstikke goed! :)

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.043
roodstand: 1.344
achterstand: 1.255
huishoudrekening: 22,08 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)

Libra

Wat jammer dat je nu een kleine tegenslag hebt, maar....doordat je de standen bijhoudt zie je het ook meteen.
Volgende maand ziet het er vast alweer een stukje beter uit.

Hou vol en succes!!

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.043
roodstand: 1.344
achterstand: 1.234
huishoudrekening: 2,08 (dit is om mijn dagelijkse uitgaven incl kleding, uitstapjes van te doen)

Kaatje

ik heb de standen eens in een grafiek gezet. (zie excel bestand) die van de schulden vind ik het mooiste.
nu nog ietst gaan doen aan de wisselvalligheid in de roodstand en achterstanden.

Chrissie

Wat grappig ik heb mijn schulden ook in een grafiek verwerkt en wat mij nu ook opvalt dat had ik hetzelfde,
dat je in het begin gigantische schommelingen hebt en dat je het op een gegeven moment langzaamaan in rustiger vaarwater krijgt( er grip op krijgt). Ik zie er gewoon rust in komen!
Nog even en je hebt het onder controle en dan zie je alleen maar een dalende lijn in plaats van omhoog en omlaag met uitschieters.

Kaatje

t was vanmiddag voor mij te warm om buiten te zijn en dacht laat ik eens nuttig bezig zijn :) :)
ik hoop dat de uitschieters steeds minder worden en dat over een tijd de roodstand en de achterstand 0 zijn.

Chrissie

Het is ook te warm om buiten te zijn ik heb daar ook last van, maar jij hebt tijd dan goed besteed.
Met die grafiek is de spiegel nog groter ( duidelijker) vind ik zelf. Hoop dat je hem in je boek zet want dan zien
de mensen het nog beter hoe het werkt/overzicht dat motiveert volgens mij heel goed voor anderen.

Kaatje

Ja, ik kan wel de hele dag niets doen, maar nu was het toch te warm om

Bloem2

Kaatje, doe jij extra aflossingen in die schulden?