Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

peter daar heb je gelijk in, dat eind mei ik eindelijk rust heb in mijn geldzaken. dan moet ik de discipline op blijven brengen om zo door te blijven gaan en niet denken, ik heb weer wat ruimte en kan geld gaan uitgeven :) ik kan niet wachten todat het eind mei is.

de helft van het vakantiegeld krijg ik dan en teruggaaf van de blokverwarming van mijn oude woniing :) de andere helft van het vakantiegeld had ik al ontvangen voor mijn verhuizing, omdat ik anders door de bomen het bos niet meer ging zien.

Freek en Jolanda

Wat fijn voor je, dat je straks minder zorgen hebt. Wij moeten nu heel goed oppassen dat we niet terugvallen. De vakantie komt eraan en we gaan weer niet op vakantie. De verleiding is groot, ons hart zegt ja, maar het verstand zegt aflossen.
Freek en Jolanda

Kaatje

freek en jolanda, dat is inderdaad een lastig dilemma. vakantie of een paar dagen er tussen uit is soms wel heel even lekker en soms ook nodig. Misschien een idee, als er vrienden op vakantie gaan, die in een andere stad wonen, vragen of je op hun huis mag passen? Ik heb laatst op een huis en kat van een vriendin gepast in haar huis en dan ben je er toch even uit en de uitgaven die je thuis doet, doe je daar ook.

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.661
roodstand: 998
achterstand: 951
huishoudrekening: 869
contant in huis: 230
spaarrekening: 25,20
kleingeldbus: 4,95

Ongemerkt stond er toch al wat op mijn spaarrekeningen. :) Van de huishoudrekening moet de huur nog af en wat dan nog over is, dat gebruik voor rekeningen die nog betaald moeten worden. En het geld dat ik in huis heb, is voor mijn weekbudgetten totdat ik weer nieuw salaris krijg.

Ik zal zo blij zijn als het eind mei is, want dan ziet het bovenstaande plaatje er anders uit. Het overzicht van de schuldenstand ben ik een klein beetje kwijt, kan zijn dat die

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.652
roodstand: 1397
achterstand: 951
huishoudrekening: 72
contant in huis: 123
kleingeldbus: 5,25

Stand schuld kan nog afwijken, omdat ik nog steeds niet helemaal het overzicht er op heb met de exacte cijfers. Hoop dat ik dit eind deze maand wel heb.

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.577
roodstand: 1.419
achterstand: 1.078
huishoudrekening: 20
contant in huis: 73
kleingeldbus: 5,95
Tegoed van de woningbouw 727

Stand schuld kan nog afwijken, omdat ik nog steeds niet helemaal het overzicht er op heb met de exacte cijfers. Hoop dat ik dit eind deze maand wel heb.

Dick

Deze maand achterstand en roodstand weg, het gaat steeds beter!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

achterstand wel, roodstand niet helemaal. ik krijg 5 maanden vakantiegeld. de rest heb ik al in februari gehad ivm verhuizen. Maar wel van de maximale roodstand af. Dus het gaat steeds beter. Nu zorgen dat ik het zo vol ga houden en geen gekke dingen ga doen.

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.566
roodstand: 1.427
achterstand: 935
huishoudrekening: 5
contant in huis: 6
kleingeldbus: 6,25
Tegoed van de woningbouw 727

volgend weekend zal dit er heel anders uit zien. Nu al zo'n zin in :)

Buster

Ik zit hier te tikken met een smile van oor tot oor,...

Ben ZO benieuwd!!!!
We gaan een dansje doen hoor Kaatje!!!

Kaatje

Ik ben ook zo benieuwd!
roodstand zal niet weg zijn, maar in ieder geval niet meer over de maximum roodstand :)

Ben voor mezelf aan het bedenken hoe ik dit vol kan houden en besef wel dat ik alle uitgaven op moet blijven schrijven om me er bewust van te blijven :)

smurfin

goed bezig :D

je hebt je goed door je verhuizing weten te slaan :D
nog heel even vol houden en dan heb je een klein beetje financiele rust :D

ik dans lekker mee hoor buster :D

peter

Quoteroodstand zal niet weg zijn, maar in ieder geval niet meer over de maximum roodstand

Kaatje, was dit maar waar, dat het gelijk opgelost was. Maar je mag best trots zijn op resultaat het gaat steeds beter en steeds minder rood.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.516
roodstand: 897
achterstand: 560
huishoudrekening: 1.595
contant in huis: 15
spaarrekening: 46
kleingeldbus: 7,85