Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.556
roodstand: 1.449
achterstand: 889
huishoudrekening: 46
contant in huis: 156
spaarrekening: 0
kleingeldbus: 0.

peter

Ik zie dat je zonder al teveel schade bent verhuist. Op naar mei !! (Vakantiegeld) Ik hoop dat je blijft lachten!
Peter
Administrator Forum

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.556
roodstand: 1.491
achterstand: 1.249
huishoudrekening: 24
contant in huis: 64 (hierin zit geld dat ik voor mijn nieuwe huis van vrienden heb gekregen

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.531
roodstand: 1.182
achterstand: 1.131
huishoudrekening: 1130
contant in huis: 287 (hierin zit geld dat ik voor mijn nieuwe huis van vrienden heb gekregen

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.531
roodstand: 1.021
achterstand: 1.242
huishoudrekening: 792 (de huur moet er nog van af)
contant in huis: 155 
kleingeldbus: 3,95

Buster

Ok, de huur moet nog, maar OF ik ben gek OF je bent aan het inlopen,...

Kaatje

ja en de achterstand moet ook nog betaald worden, zag dat een aflossing door de bank weer teruggehaald was. dus geen aflossing van 185 van 1 van de leningen en ook geen aflossing aan familie. ik doe mijn best, maar soms voel ik me een beetje hopeloos. zal zo blij zijn als ik eind mei de andere helft van mijn vakantiegeld krijg en ook de teruggaaf van de woningbouw ivm blokverwarming van mijn oude woning. (schat een paar honderd euro). dan zal ik de balans op maken waar ik dan sta. had graag aan het eind van het jaar onder de

Buster

Schema's maken hopenloos.
Tust me, I know,...  ::)

Wat je schrijft is het belangrijkste; je doet je best.
Je leeft met schulden niet voor schulden.
Hou goed in de gaten dat je hopeloze gevoel niet boven het gevoel van vrijheid van je nieuwe huis uitkomt. Dat zou zonde zijn van al het harde werk.
En al lukt de grens niet in december, dan is het vast januari of februari.

Kop op!

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.661
roodstand: 1.346
huishoudrekening: 29,49
contant in huis: 46
kleingeldbus: 4,15

Kaatje

De standen per vandaag:
roodstand: 1.078
huishoudrekening: 0
contant in huis: 27
kleingeldbus: 4,15

Ik heb nog zegelboekjes van jumbo en ah die niet vol zijn met een waarde van 38 euro, dus die kan ik nog inleveren. pfff nog 10 dagen te gaan totdat het salaris er weer is. voor aankomende maand moet ik een goed plan maken, zodat ik niet weer er zo bij zit eind mei.

Buster

Het gaat je lukken, ook zonder zegelboekje, dat weet ik zeker!

Ik stuur je nog even wat recepten die super goedkoop zijn,...
(en lekker natuurlijk)

Chrissie

Sorry kaatje, ik begrijp door alles even niets van je standen ( het past niet in mijn hoofd) maar lees wel teksten en heb gewoon vertrouwen dat het goed komt. Je hebt het al die tijd gered dus lukt het je nu ook meid! Je zit er goed bovenop heb vertrouwen in jezelf, je redt het!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

dank je wel chrissie en buster. chrissie het geeft niets dat je die standen niet begrijpt, ik heb daar alle begrip voor.
ik moet zeker positief blijven denken en niet bij de pakken neerzitten :) ik heb voor aankomende week eten in huis, straks wentelteefjes maken :) kwam dat in een kookboek van school tegen en wonderbaarlijk heb ik alle ingredi

Kaatje

De standen per vandaag:
roodstand: 1.087
achterstand: 1.263
huishoudrekening: 0
contant in huis: 7
kleingeldbus: 4,65

peter

Kaatje,

Nog maand dan kun je door een aantal zaken een streep zetten. Ik denk dat dit je rust gaat geven.
Peter
Administrator Forum