Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

peter

Groot gelijk heb je. Ik denk dat dit ook een enorme stimulans voor je is, om te kunnen doorzetten. Veel verhuis plezier!
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Doet me echt heel goed :)

jan

Positief nieuws doet wat met je!!!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Bloem2

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.518
roodstand: 999
achterstand: 954
huishoudrekening: 1080
contant in huis: 227
spaarrekening: 37
kleingeldbus: 0

Alle vaste lasten voor aankomende maand moeten nog betaald worden.

Vanaf morgen begin ik weer met het weekbudget en het bijhouden van mijn uitgaven hier op het forum.

Bloem2

Hoi Kaatje,

Het ziet er goed uit. Volgens mij heb jij heel netjes je best gedaan m.b.t. de verhuiskosten.
dikke duim!

Nu met frisse moed verder in je nieuwe huis.

Kaatje

dank je wel Bloem.
t voelt alleen nog niet zo voor mij, maar dat komt denk ik wel. ik moet nog wel wat klussen in huis en nog lang niet alles is af, zo heb ik nog vloerbedekking voor de hal en 2 kamers boven nodig, nog behang en verf, maar als het geld op is, dan doe ik dat niet direct. dus dat komt de komende maanden nog.
nu weer de weekbudgetten oppakken en me hier strikt aan gaan houden :) want ooit wil ik ook schuldenvrij zijn.

peter

Kaatje stap voor stap. En bevalt de omgeving beter?
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Peter, de omgeving is heel goed voor mij. Ik kom hier echt helemaal tot rust in mijn eigen huis. Gevolg: ben nu grieperig en snotverkouden en zeer vermoeid, maar dit komt goed!

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 53.463
roodstand: 1.373
achterstand: 954
huishoudrekening: 111
contant in huis: 145
spaarrekening: 31
kleingeldbus: 0

Bloem2

Mooi begin Kaatje. Vanaf nu de schouders er weer onder. Wij beuren je op!

peter

Kaatje,

Verhuizen kost altijd geld en een nieuwe start geef iedereen altijd de motivatie om door te gaan.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Dank jullie wel. Ik ga er zeker weer voor! Heb net in Excel zitten rekenen en kom er achter dat als ik heel erg mijn best ga doen, dat ik mijn roodstand dit jaar nog op kan heffen. En dat is een doel waar ik voor ga. :) Vanaf morgen komen mijn uitgaven ook weer op het forum. Of ik de schuld dit jaar ook onder de

Bloem2

Quote from: kaatje on Mar 04, 2012, 08:25 PM
kom er achter dat als ik heel erg mijn best ga doen, dat ik mijn roodstand dit jaar nog op kan heffen. En dat is een doel waar ik voor ga. :)

H

Chrissie

Kaatje,

Je stelt al weer een doel dat is heel positief, als je zo stap voor stap doorgaat dan komt het helemaal goed!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.