Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Standen per vandaag:

Schuld: 54.491
Roodstand: 933
Huishoudrek: 151
Portemonnee: 26

Achterstand met huur, water, tv, telefoon, zorgverzekering, aflossing. Dus dit komt eigenlijk bij de roodstand/schuldenstand op. Deze bedragen waren ge

peter

Dit is niet zo leuk. Gelukkig heb je het vooruitzicht dat het in mei anders zal zijn. Geef niet op!
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Ik had het eigenlijk wel verwacht als ik heel eerlijk moet zijn. Het komt niet als een verrassing. Ik ben de maanden t/m eind mei al aan het aftellen. Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe ik zelf als persoon zal zijn als vanaf eind mei toch wel een last van mijn schouders gaat vallen, omdat die druk dan even van de ketel is. De schuld blijft wel, en die zal ik ook blijven aflossen, maar dan heb ik af en toe ook meer geld om iets leuks te gaan doen, waar ik van kan genieten en dat ik er dan weer een hele maand er goed tegen aan kan. Nu doe ik ook wel elke maand iets leuks, maar dat is naar vrienden gaan, of een keer uit eten in een goedkoop restaurant. Naar dit soort dingen kijk ik ook echt ontzettend uit. Maar ik zou het ook wel eens lekker vinden om een weekendje in de natuur door te brengen, soms heb ik dat heel hard nodig, maar kan ik het nu niet doen. Nog 6,5 maand en dan heb ik iets meer rust in mijn leven :)

Chrissie

Je bent nu met een overlevingstocht bezig, maar straks krijg je er veel moois voor terug, houdt goede moed!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

de standen van vandaag:
schuld: 54.491
roodstand: 1.203
Huishoudrek 69
portemonnee: 20

net voor of na het volgend weekend staat het salaris weer op de rekening en dan kan ik de achterstallige rekeneningen betalen (huur).

Dick

Volgens mij heb je nu een sort break-even point bereikt, dat je niet verder in de schulden komt, maar eruit begint te komten!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 54.358
roodstand: 996
huishoudrek: 480
portemonnee: 25
huishoudgeld al contant gepind voor deze maand 150.

ik heb nog 2 achterstallige rekeningen te betalen, die betaal ik aankomende week en dan ben ik voor de maand november weer bij. Alleen zal alles weer van voor af aan beginnen aankomende maand. Nog 6 maanden te gaan en dan zal ik van de roodstand verlost zijn :) :)

Dick, ik denk dat je gelijk hebt. Langzaam aan dalen mijn schulden, alleen de achterstanden nog stabiliseren (zal vanaf mei zijn) en dan heb ik geen financi

Chrissie

Kaatje, je schuld zakt langzaam maar wel heel mooi!

Geniet even dit heerlijke moment, tank even lekker bij. Je hebt het hartstikke verdiend, ben trots op je!

Kaatje

Kaatje

De standen per vandaag:

Schulden: 54.109
Roodstand: 2.080
Huishoudrek: 174,44
Portemonnee: 35
Contant in huis: 100

Kaatje

De standen per vandaag:

Schulden 54.109
Roodstand 2.098
Huishoudrek: 68,96
Portemonnee: 6,50
Contant in huis 50

Buster

Kaatje

er is niet veel gebeurd, behalve dat ik kleding heb gekocht. Ik leefde al een paar maanden op 2 jurkjes en 1 broek en die zijn bijna af. Het restant van de kleding is te groot. Probeer het via marktplaats te verkopen, maar tot nu toe geen succes. Hoge roodstand komt doordat de huur en andere vaste lasten er af zijn. Hoop dat de bank het in de loop van deze maand niet terugstort.

Mentaal voel ik me eigenlijk goed, maar met mijn geld gaat het nog steeds niet echt denderend. Nog 6 maanden en dan heb ik een "soort" van rust.

Kaatje

Ik denk soms wel eens dat ik iemand nodig heb, die mij kan begeleiden en mij af en toe een schop onder mijn kont kan geven. :) Die heb ik wel eens nodig.

Chrissie

Kaatje mag ik vragen wat voor maat kleding jij hebt?

En tegen welke vragen loop je aan, misschien kunnen we je helpen?