Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Lieve Kaatje,

Ik sluit me bij Peter en Buster aan laat je niet gek maken, je doet het heel goed dus ga niet aan jezelf twijfelen en laat je niet onderuit schoppen door anderen. Kom op meid je kunt het!!! Blijf in jezelf geloven!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Kaatje

jullie zijn zo lief! Kunnen jullie mijn collega's niet zijn?

Tuurlijk zal er altijd commentaar zijn. Maar als er 2,5 maand geleden nog niets aan de hand was, ik in mijn ogen niet anders ben gaan gedragen en dan opeens een bak kritiek over je heen krijgen, zonder advies hoe je het anders zou kunnen aanpakken, dat kwam hard bij mij aan.

Vandaag weer gewerkt, maar het ging maar met pijn en moeite. Ik ben ook een uur eerder weggegaan. Ik werd zo moe van de energie die daar hangt en hoe er naar mij toe gereageerd wordt. Echt niet goed wordt ik ervan.

Morgenochtend ga ik naar de huisarts. Ik ga omdat ik andere lichamelijke klachten heb en wil dat ze daar nu maar eens naar gaan kijken. En misschien dat ik dit oook nog wel ter sprake breng.

Vandaag geen geld uitgegeven en gister was ik zo misselijk van de chocomelk met slagroom dat ik voorlopig wel even genezen ben van al dat lekkers.

peter

Commemtaar leveren is zo makkelijk . Ze zoeken een slachtoffer om de aandacht van hun af te lijden.

Volgens mij zit je richting burnout. Zorg goed  voor jezelf.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Zo en vandaag weer de standen:
Schuld: 54.855
Roodstand: 1.922
Huishoudrekenening: 49,74
Contant in huis: 60
Portemonnee: 11
En al het eten voor aankomende week heb ik weer in huis. Ik eet veel stamppotten, omdat dat goedkoop is, dan heb ik echt voor

Kaatje

De standen per vandaag:

schulden: 54.855
Roodstand: 1.914
Huishoudrekening 4,33
Portemonnee 3,00

peter

Kaatje, hoe is het gesprek geweest?
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Goed, geen verhoging, en ik moet werken aan mijn houding en gedrag en uitstraling.
En de kritiek die ik heb gekregen vind de manager niet vreemd, omdat ik heel langzaam andere taken erbij krijg om van functie te veranderen. 1 van die taken doe ik sinds de zomer.

Nu op naar het beoordelingsgesprek die in jan of feb zal plaatsvinden.

Kaatje

De standen per vandaag:
schuld: 54.523
roodstand: 1.095
huishoudrekening: 364,31
portemonnee

Chrissie

Ik weet dat je nog steeds over en weer aan het bijboeken bent, maar als ik jou staatje zo zie dan doe je het nog steeds heel goed, blijf in jezelf geloven meid je doet het hartstikke goed.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Precies!

Ik zie dat de roodstand veel minder is, je huishoudgeld voorzien en de lening is gezakt.
(en tuurlijk komen er weer rekeningen aan) maar al met al zit er een stijgende lijn in!

Kaatje

Dank je wel Buster en Chrissie.
Alle rekeningen van de maand komen inderdaad nog en dan zal de roodstand ook veel hoger zijn, maar het is niet anders.

Ik moest mezelf alleen even een schop onder de kont geven en dan lukt het ook wel. Vandaag overal goedkoop boodschappen gedaan en heb voor de hele week eten in huis :) En ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een paar simpele kaarsjes en die staan nu aan en ik geniet ervan. Net heerlijk een dvd gekeken die ik nog niet gezien had, maar al tijden in huis heb.

Langzaam begin ik rust in de situatie te krijgen. En dat komt ook door jullie en het forum, ik heb de laatste 2 weken niet veel gereageerd op andere topics hier, maar heb wel meegelezen.

Kaatje

Maar ik ben wel blij dat mijn schulden stand nu weer iets lager is, ipv iets hoger.

Buster

Kaatje,

Die periodes hebben we allemaal.
Ieder huisje heeft zijn kruisje en elke schuld heeft zijn tijd nodig.
Goed om te horen dat het even lekker gaat met je, dat mocht ook wel na zoveel schommelingen.
Deze periodes, daar doe jet het voor, je weet wat je te wachtten staat, en ook wat je NIET te wachtten staat, Dat geeft rust.

Geniet ervan!

Kaatje

De standen per vandaag:

Schuld: 54.464
Roodstand: 2.041
Huishoudrek: 359
Portemonnee: 26