Huishoudbudget + stand schulden kaatje

Started by Kaatje, May 15, 2011, 02:57 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Als ik het goed begrijp heb je dus

Kaatje

Nee niet al dat geld is voor de boodschappen. ik heb daar extra geld opgezet om de achterstanden van te betalen van de afgelopen maand en de vaste lasten voor de aankomende maand moeten er ook nog van af. Dus roodstand zal over een week weer boven de limiet uit komen.

Het is niet anders, ik heb het allemaal in excel gezet en nog 8 maanden en dan blijf ik binnen de maximale limiet van de roodstand.

Het belangrijkste voor mij nu is dat ik gezond blijf en geen mentale terugvallen krijg en dat ik lekker in mijn vel zit en met energie mijn werk kan doen. En dan hoop ik daarmee resultaat te behalen bij mijn voortgangsgesprek eind volgende maand en begin volgend jaar en bij mijn eventuele contractverlenging volgend jaar. Mijn doel is meer salaris te krijgen en daarvoor moet ik lekker in mijn vel zitten en goed mijn werk doen en stabiel blijven, ongeacht de financi

Buster

Dick

QuoteHet is niet anders, ik heb het allemaal in excel gezet en nog 8 maanden en dan blijf ik binnen de maximale limiet van de roodstand.

Kaatje, het is een zwaar gevecht tegen die rot schuld. Ik weet zeker dat je er over 8 maanden er anders tegen aankijkt als je binnen de roodstand blijft.

Het gaat goed en hou vol!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Kaatje

Vandaag heerlijk van de zon genoten :) :) Daar was ik echt aan toe.

En dan de standen van vandaag:
Schuld: 54.608
Roodstand: 989
huishoudrek 249,30 (dit bedrag gebruik ik om acceptgiro's te gaan betalen van achterstanden)
In portemonnee: 14
In huis gehaald contant voor de hele maand: 150.

Ik ben er al wel achter dan de pinpas een heel gevaarlijk ding is voor mij. Dus nu heb ik het maandgeld gepind en opgehaald. Pinpas gaat dan de rest van de maand ook de deur niet meer uit, totdat ik weer salaris heb ontvangen.

Dick

Quotepinpas een heel gevaarlijk ding is voor mij.

Lees voor elke schuldenaar...... :'(

QuoteVandaag heerlijk van de zon genoten   Daar was ik echt aan toe.

Opladen voor de komende donkere maanden!! Fijn om te lezen!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Als dit Facebook was had ik "vind ik leuk" geklikt ;)

Kaatje

Is het  niet mogelijk om op dit forum een "vind ik leuk" knop er in te zetten??

Vandaag ga ik weer heerlijk van de zon genieten. slecht geslapen, maar de zon maakt veel goed.

Ik doe eigenlijk aan het eind van elke week het kleingeld dat in mijn portemonnee zit in een grote bus. Eens in de zoveel tijd tel ik eens wat er in zit. Mijn doel is eigenlijk om de bus helemaal vol te sparen, voordat ik het naar de bank breng. De bus zit nu voor een kwart vol en ik heb me verbaasd over de inhoud. Er zit

peter

Ja, dit is mogelijk. Moet ik samen met Dick uitzoeken.
Peter
Administrator Forum

Buster

;D techniek staat voor niks hahaha

peter

Peter
Administrator Forum

Buster

Kaatje

Zo en dan nu de stand per vandaag:

Schuld: 54.766
Roodstand 1.868
Huishoudrek 144,74
Portemonnee 13
Contant geld in huis: 100

De pinpas is toch de deur uit geweest. Ik zat en zit zo niet lekker in mijn vel, dat ik gister te veel geld heb uitgegeven in de stad. Ik had echt nieuwe schoenen nodig, want de schoenen die ik heb, zijn stuk. I.p.v. 1 paar heb ik er 2 paar gekocht, kreeg wel 19% korting en de schoenen waren al afgeprijst. Dus 2 paar schoenen voor

peter

Kaatje,

Het is altijd moeilijk om dingen los te laten, want tenslotte we zijn mens, met dito gevoelens en niet te vergeten fouten. Ik denk dat je moet leren ontspannen en je (huidige) werk achter je te laten. Je bevind jezelf nu in een situatie, waarin het water je tot je lippen staat v.w.b. de schulden. Dit doet toch echt wat met je.

Waarom laat jezelf gek maken door dit werk. Misschien moet je ander werk gaan zoeken, waarbij jezelf gelukkiger gaat voelt. Volgens mij kan jij meer dan je denkt en wordt sterk ondergewaardeerd (als mens).

Kom op, Kaatje laat je niet gek maken!!!

Peter
Administrator Forum

Buster

Lieve Kaatje,

Je doet ZO hard je best, meer dan dat kan je niet doen.
Je weet dat je goed bent in je vak.
En je weet ook dat ze altijd wel iets zullen hebben.
Helemaal geen commentaar bestaat domweg niet.

Ik sluit me helemaal bij Peter aan, laat je niet gek maken.
Blijf ademen, geniet van je lekkere hapjes, je hebt ze nou toch in huis, beter van genieten.
En met volle moed en overtuiging dat gesprek in.

Hou vol!