VVD wil uitkering spookburgers stopzetten.

Started by peter, Mar 31, 2011, 11:28 PM

Previous topic - Next topic

peter

De VVD ziet een eenvoudige uitweg om een deel van de zogenoemde
Peter
Administrator Forum

peter

Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Peter
Administrator Forum

Buster

Nou ja,.. ik vind het idee wel goed, maar dan moeten ze alle molens ook wel eens van olie voorzien. Nu kost het weken en weken voordat de verandering die je doorgeeft ook daadwerkelijk geregistreerd word. En dan zou je dus in die weken geen uitkering meer kunnen krijgen, dat zorgt weer voor achterstanden.

Het is weer typisch een regeling om "boeven" te vangen waar een eerlijke burger de last van ondervind.
Zucht,....

Stel Marietje gaat bij haar man weg en moet naar een opvang huis en heeft daarbij een geheim adres, staat dus niet geregistreerd, kan geen uitkering krijgen, Kan daardoor geen baan zoeken om haar kinderen te onderhouden en daardoor niet doorstromen naar een reguliere woning waar ze wel in aanmerking komt voor alle toeslagen en uitkeringen of werk.
Omdat Pietje en de zijnen hebben gefraudeerd,....

Door al dit soort boosdoenerij hebben we nu een sociaal vangnet wat je bij de drempel al benaderd alsof je de boel komt belazeren en het is aan jou om ze te overtuigen van het tegendeel, en als je dan die drempel eenmaal over bent is er niemand die je verteld of begeleid hoe je alles op de rails houd maar wel een leger aan mensen die je vertellen dat je niet bij hun afdeling moet zijn. Ik word er moe van,...

Nu moet ik wel zeggen dat we hier nu een half jaar wonen en de oude bewoner zich nog steeds niet heeft uitgeschreven. Ik stuur keurig alle post terug en heb een persoonsonderzoek in laten stellen. Hoe dan ook blijft zijn tandarts dreigen met rekeningen en zijn kinderen staan bij mij ingeschreven op de belasting formulieren. En behalve reclame valt er ook af en toe een verkeersboete op de mat. Ben als de dood dat hier een deurwaarder komt aankloppen,... Heb je net zelf alles op de rit,...

peter

QuoteStel Marietje gaat bij haar man weg en moet naar een opvang huis en heeft daarbij een geheim adres, staat dus niet geregistreerd, kan geen uitkering krijgen, Kan daardoor geen baan zoeken om haar kinderen te onderhouden en daardoor niet doorstromen naar een reguliere woning waar ze wel in aanmerking komt voor alle toeslagen en uitkeringen of werk.
Omdat Pietje en de zijnen hebben gefraudeerd,....

Hierop moeten ze actie ondernemen. De slachtoffers dienen niet opnieuw slachtoffer te worden van een beleid dat is gericht op het pakken van de boeven. Het is aan de tweede kamer om de uitzonderingen op deze wet in te brengen in het wetsvoorstel.
Peter
Administrator Forum