Dirk Scheringa. Een portret Verspeeld Krediet

Started by Dick, Mar 28, 2011, 09:46 PM

Previous topic - Next topic

Dick

Het verhaal van Dirk Scheringa leek een Amerikaanse droom te worden. Het komt in Nederland niet vaak voor dat de zoon van een kaasmaker, die onder aan de maatschappelijke ladder begint, het uiteindelijk schopt tot bankdirecteur, eigenaar van een voetbalclub en oprichter van een museum. Maar na de droom kwam een koud ontwaken, toen DSB in 2009 de steun van de Nederlandsche Bank verloor, en niet gered werd in de storm van de financi
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

En de opbrengst gaat naar,....?

Eigenlijk,... (ik had al op post gedrukt,..) WAT EEN ONZIN!
Een beetje een criminele oplichter gaan zitten verheerlijken.
Deze man is onterecht directeur en eigenaar geworden over de ruggen van anderen.

Niet dat ik ooit zou overwegen het boek te kopen, maar de gedachte dat het boek BESTAAT,..
Die man zou zich diep, Diep, DIEP moeten schamen!

Dick

QuoteDie man zou zich diep, Diep, DIEP moeten schamen!

De eigenschap schaamte is niet goed bij hem ontwikkeld in zijn jeugd. De eigenschap woekeren en het verkopen van gebaken lucht is echter overmatig ontwikkeld. Anders zou hij niet dit boek gaan verkopen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

peter

Een parlementair onderzoek naar de op en ondergang van de DSB zou duidelijkheid geven over het ea.
Peter
Administrator Forum

Buster

Ja, maar dan is Gerrit ook aan de beurt en dat laat de VVD niet toe h

Freek en Jolanda

Als ze Gerrit pakken, dan pakt de VVD Nout Wellink i.v.m. het toezicht op de DSB. Zo houd de politiek, zowel links als rechts elkaar de handen boven het hoofd.
Freek en Jolanda

Buster

Met 1 verschil; Nout Wellink trok aan de bel en stapte op, dat deed Gerrit niet (sorry, ben links ;))

peter

Politiek intresseert mij niet zo, ik zit meer in het midden. Ik vind wel dat de SP een hoop goeie dingen heeft.
Peter
Administrator Forum

Freek en Jolanda

Of je nu gebeten wordt door de kat of hond pijn doet het allebei. Er is geen enkele partij of politieke richting, waarbij wij zeggen dat is het. Wij zitten ook in het midden, soms links en met sommige punten rechts.

@Peter

De SP Kamerleden leveren bijna geheel hun salaris in voor de SP.
Freek en Jolanda