Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Katniss

Woopwoop, onder de 3000,-

Dat heb je maar netjes gedaan!
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Meelezertje

Mooi resultaat. Bijna min 2000 dit jaar! De rentes niet meegeteld. Dat geeft goede hoop voor 2016.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Be

WAUW!!!! Onder de 3. Goed bezig!!!!

gewoon

Goed gedaan Chrissie

Heb een paar keer gelezen dat gesproken werd elders, over een punt waar het moeilijk door breken is dat was meen ik 3.000,--

Daar zit je maar mooi onder en wat zal het snel gaan nu,

Meelezertje noemde al de rente wat dit jaar nog E 360,-- was die kosten zullen snel gaan afnemen.

burningspirit

Woooww Chrissie! Geweldig. Dit jaar dus bijna 2000 afgelost en rente van 37 per maand in één jaar tijd naar nog geen 21 per maand! Echt heel goed joh! Je mag trots zijn op jezelf! Pluim en liefs van mij.
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Bloem2

Je hebt een prachtig aflosjaar achter de rug Chrissie, groot compliment!
Je zit fijn onder de 3.

Chrissie

Saldo              Rente

December 2015  â,¬ 2.954,96                   â,¬ 20,89
januari 2016       - 2.764.96                    -  ???   ( 15-1-2016)
januari 2016       -  o euro                        - ???    ( 15-1-2016)                             

Voor iets meer dan een uur terug heb ik onze schulden door middel van een erfenis afgelost, had er nog extra aflossing deze maand in gedaan van de rente die op spaarrekening was bijgeschreven had ik afgerond op omhoog tot tien ( 1.74 rente spaarrekening naar tien euro afgerond vond dat bedrag wat mooier) dus het bedrag stond tot vandaag op de lening 2.764,96 . Heb  zelfs nog  wat van de erfenis  op de spaarrekening gestort!

Het voelt allemaal heel vreemd en zag er ook zeer vreemd uit toen ik de 0 euro op de lening zag staan.
Weet dat ik nog rente moet betalen voor de dagen van deze maand maar dat kan nooit meer hoger dan die 20 euro wezen van de vorige maand.

Tien jaar knokken zijn ten einde!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Meelezertje

Chrissie,wat ben ik ontzettend blij voor jullie.  Geweldig. Je zult niet weten waar je bent. Maar het is leuker te wennen aan een positief saldo dan aan schulden. Dat gaat jullie vast lukken.  Heerlijk,die lening zie je NOOIT meer terug. Liefs Meelezertje.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

gewoon

Ha Chrissie wat een geweldig nieuws, zoveel strijd en kracht en daar is die dan eindelijk de

0,00

Gefeliciteerd met deze prestatie En je zult nu snel ook het beroemde schuldenvrij certificaat krijgen.

En niet vergeten lief te zijn voor je zelf,  en daar bedoel ik mee dat er dagen zijn dat je er heel gelukkig mee bent,  maar ook momenten dat je opeens leeg voelt,  laat dit toe dit hoor er ook bij, 10 jaar is niet niks en het moet uit je systeem al die jaren spanning.

Heel goed gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloem2

Lieve Chrissie, wat staat dat mooi !

NUL               NUL                   NUL                    NUL
10jaar doorknokken met een lach en vele tranen.
Gefeliciteerd voor je hele gezin, jullie hebben het verdiend!

nooitmeer

zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Be

Och lieve Chrissie, wat ontzettend fijn voor jullie!!!!! Je bent er KLAAR mee. Haast niet te geloven, wel?

burningspirit

geweldig!!! ik ben er gewoon even stil van
ik gun het je zó, lieve Chrissie!
nu proberen er van te gaan genieten
heeft even wat tijd nodig denk ik
wauwww  ;D ;D ;D jippieieieieie  8) :o :) :) :)
ik ben ook echt zóóóó blij voor je !!!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Chrissie

Dank jullie wel,

Inderdaad Be het valt  haast niet te geloven zo raar allemaal.

Mag ik nog wel blijven schrijven op het forum.?
Heb zoveel steun aan iedereen gehad dat deed me zo goed.
Wil jullie nog graag tot steun zijn vond dat altijd heel fijn.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Chrissie, wat een geweldig nieuws.... Laat de champagnefles maar knallen. Het zal in het begin wel wat onwennig zijn, geen zware last meer op jouw schouders, ineens die vrijheid, je verlost voelen. Maar dit is jou zo gegund. Nu kun je vooruitkijken naar een nieuwe toekomst.

Na 10 jaar knokken kun je eindelijk zeggen: YES, I DID IT....  ;D ;D

Quote from: Chrissie on Jan 16, 2016, 08:46 AM
Mag ik nog wel blijven schrijven op het forum.?
Heb zoveel steun aan iedereen gehad dat deed me zo goed.
Wil jullie nog graag tot steun zijn vond dat altijd heel fijn.
Hee, waag het niet om weg te gaan... Nee, zonder gekheid, Chrissie voor mij ben jij een van die boegbeelden die dit forum zo groot maakt. Jij bent het voorbeeld voor iedereen met schulden dat, hoe lang en hoe hard je ook moet knokken, het is mogelijk om het eind van de tunnel te bereiken. Dus... gewoon lekker blijven.  ;)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron