Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Dank jullie wel

Peter, ik weet je hebt gelijk!
Maar toch elke keer weer die strijd en het gevoel wat daar mee gepaard gaat mat me af en maakt me depri en dan krijg ik weer een verkeerde gedachten gang en dan ga ik toch weer even onderuit. Heel stom maar daar heb ik nog niet altijd goed controle over.

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Freek en Jolanda

Je doet het goed, als je verkeerde gedachtes krijgt, kom je nooit uit de schulden.
Freek en Jolanda

Chrissie

Ben gewoon heel blij dat ik op dit forum zit, het geeft zoveel steun en dankzij jullie weet ik gewoon dat ik het goed doe, Bedankt allemaal!

Ik hoop ooit dat die verkeerde gedachtes nooit meer de overhand krijgen want ik vind ze zelf persoonlijk heel eng.

Buster

Chrissie, het is ZO herkenbaar.

Ik roep ook wel eens; Ben het ZAT om steeds de boeman te moeten spelen, steeds degene te zijn die nee moet zeggen.
Dan kan ik wel 20x zeggen dat we nu echt weer de broekriem aan moeten halen, komt ie doodleuk thuis met,... nou ja, iets totaal onnodigs,... zucht.

Nee, dat zijn niet de leukste momenten.
Maar ongetwijfeld zal jouw man, net als die van mij weer zoveel andere goeie kanten met zich meebrengen dat de relatie wel in evenwicht blijft. Want, eerlijk, hij kan niet zonder mij maar ik ook niet zonder hem.

Mannen,....  ;)

Chrissie

Ik heb nog nooit zo vroeg in het jaar de definitieve aanslag van de belasting  terug gekregen, normaal kregen we hem pas altijd rond november/december dus ik keek wel even op vanmorgen toen de blauwe envelop binnen kwam rollen en dit resultaat eruit kwam. We mogen alles houden dus ik heb even een dansje gemaakt heb wel direct 330 euro op de lening gestort. De rest heb ik op de spaarrekening laten staan zodat deze goed gevuld blijft, ik kan me vergissen maar ik ben bang dat ik iets terug moet terug moet betalen aan Essent aan het eind van het jaar.

marco

Wij hebben ook vandaag, de definitieve uitslag ontvangen over het jaar 2010. Het geld maken wij nu over naar onze lening.
Marco en Bianca

Buster

Bij ons de definitieve uit 2009 binnen, foutje gemaakt.
In ons voordeel!  ;D
Ik stel de vakantie in elk geval veilig  ;)

Chrissie

Wat een goed nieuws allemaal, heerlijk om te zien.

En Buster zulke fouten wil je wel vaker hebben ;)

Chrissie

Ik kom hopelijk over een paar dagen met weer met mijn schuldenmeter te voorschijn door ziekte afgelopen donderdag, infectie aan mijn been en dat ik meer dan 40 graden koorts had is het niet van gekomen, doordat ik geslapen heb en de antibiotica gelukkig goed aanslaat kan ik het even aangeven vandaag. Verder wens ik iedereen fijn weekend toe. Tot laters.

peter

Ik hoop dat je snel beter bent.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Peter en Kaatje bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Even een update.               

Saldo                  rente                beschikbaar

januari               

Buster

Yeah! Weer een stukje dichter bij de

marco

@Chrissie, voor de kerst onder de 7000!!
Marco en Bianca

Chrissie

@ Marco, het gaat erom spannen of ik de 7000 voor de kerst haal!!

Durf nu even niets extra's in de lening te pompen moet geld achteruit houden voor de no-claim van de ziekte kosten want die lopen nu ook hard aan want zo goed gaat het niet met me. Heb de dokter nog nooit zo vaak gezien als nu :(  De kinderen hebben kleding nodig en ik zelf omdat ik kilo's afgevallen ben en overal middenin sta en twee verjaardagen die van mijn zoon gisteren en van mijzelf aanstaande zondag gaat het heel snel. Dus mijn prioriteiten komen nu even anders te liggen, maar zodra het weer kan los ik weer extra in.