Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Meelezertje

Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Meelezertje

Zijn gewoon en nooitmeer  niet meer online?
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Chrissie

meelezertje , ja het begint met een z

Wie weet die van meelezertje? ik dacht zelf aan zwemmen maar volgens mij klopt dat niet.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

An0niempje

Met een z? Ow, ik had er 1 in gedachten met een S, maar met een Z kan ik er ook wel 1 bedenken.... :)

An0niempje

Mag ik een gokje wagen voor die van Meelezertje, of willen jullie nog nadenken?
En nee, mijn antwoord was niet zwemmen....

Chrissie

Anoniempje, wat had jij in gedachten met die S? ben wel nieuwsgierig.

An0niempje

Snelweg :)
Tenzij ik nu natuurlijk in een hele verkeerde richting zit te denken ;)

Chrissie

Dan zit je helaas verkeerd te denken. sorry

An0niempje

ok...
Ik zat aan klinkerstenen te denken.
Op een snelweg ligt asfalt geen klinkers......

An0niempje

Maar ik denk, dat ik die van Meelezertje wel goed heb.... :)

Meelezertje

Dan wordt het echt spannend. Ik hield het op zandweg; ook zonder klinkers namelijk

Als de brug weg is, ga je gewoon over de weg. Lekker flauw. >:( ;D

Chips :(  Gaf ik jou geen kans An0niempje

An0niempje

Jammer, je hebt hem al neergezet, van de weg, maar ik had idd ook die oplossing, dat je gewoon over de weg gaat....., en toen jullie zeiden met een Z had ik idd ook gelijk zandweg in gedachten, maar dat is dan de zelfde redenatie als met de snelweg...
Met 9 letters kwam ik uit op asfaltweg.....

Meelezertje

Ja er zijn wel veel woorden waarin er veel medeklinkers naast elkaar staan. Maar geen woorden met uitsluitend medeklinkers.

Quotezie het al voor me als het meer waren

Hoe neem ik dit mee in deze breinbreker?

Chrissie

Ik deed iets verkeerd dus mijn antwoord was ineens floep weg.
Nieuwe poging:
inderdaad zandweg goed geraden meelezertje.

Daaronder had ik geschreven wat anoniempje ook al aangaf dat je per ongeluk al antwoord had gegeven terwijl ze nog graag antwoord wilde geven.

Chrissie

Er zouden maar klinkers in liggen en je komt er bijvoorbeeld op je fietsje aan en je ziet ze niet dan heb je raar model van fiets of je bent zelf gehavend, liever niet.