Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

tw50

Ik ben hier nog niet zo lang en lees wel heel veel mee hier. Ik vind dit echt een topprestatie! En je verdient de nobelprijs voor doorzetten en volhouden! Echt knap!
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

Meelezertje

Wat een traject heb je achter je liggen.  Wat een vasthoudendheid en doorzettingsvermogen. Ik ben al lange tijd een meelezer, maar nog niet zolang een meeschrijver. Het spreekt me erg aan dat je de kracht gevonden hebt om telkens toch weer door te gaan, en niet het bijltje erbij neer gegooid hebt.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

tuthola

Heel veel respect voor je chrissie .....

tonnie64

Super veel respect Chrissie , wauwwwwwwwwwww

groetjes Tonnie

Robin Hood

Respect met een heefdletter R. Ik vind je een kanjer!

Joy2014

Ben lang niet geweest maar wat fijn om te zien dat je bijna in de 3 zit! Wat ga je hard! :D

Chrissie

De laatste maanden wordt ik helemaal verlegen van jullie mooie complimenten, dank jullie wel allemaal!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tw50

Ik zeg uitprinten die complimenten en op een goed zichtbare plaats in huis hangen  :D.
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

Be

Moest even 'bijlezen', ben er nog steeds maar was de laatste tijd even wat minder. WAT DOE JE HET GOED!! De 3 komt in de buurt, trots op je!!!!

Chrissie

saldo           rente

januari       â,¬ 4.872,21              â,¬ 37.44
februari      - 4.728,57               - 36.36
maart         - 4.583,77               - 35.20
april           - 4.412,88               - 34.11
mei             - 4.265,75              - 32.87
juni             - 4.016,92              - 31.17

Heb van het vakantiegeld 100 euro als extra aflossing in de lening gedaan.

Het overige vakantiegeld heb ik op de spaarrekening gestort verwacht namelijk nog diverse rekeningen waarvan ik niet de exacte bedragen weet om te voorkomen dat ik weer aan de lening moet komen heb ik het maar zo even opgelost. Tegen de tijd dat ik weet ik heb alles gehad dan kijk ik wel verder.

Meelezertje

Mooi om het zo van een aantal maanden achter elkaar te zien. Nog een kleine 17 euro en je komt in begincijfer  3 terecht. Liefs en alle goeds jouw kant op geblazen.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Chrissie

Saldo         Rente

januari                   â,¬ 4.872.21            â,¬ 37.44
februari                  - 4.728,57             - 36.36
maart                     - 4.583,77             - 35.20
april                       - 4.412,88              - 34.11
mei                         - 4.265,75             - 32.87
juni                        - 4.016,92              - 31.17
juli                          - 3.841,76             - 29.84

Heb van het belastinggeld 23 euro + 2 euro aan rente van de spaarrekening als extra aflossing erin gedaan!

Be

wauw, de rente onder de 30 euro. Da's ook een goed gevoel of niet?

Knibbel

Hee Chrissie, onder de 4.000.... Netjes!! 
Ik wou dat ik al zover was, maar dat duurt nog wel even.

Maar ik gun het jou van harte Chrissie. Je hebt er ook lang en hard genoeg voor moeten werken.

Op naar de 3....  :D
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

Inderdaad Be dat gaf wel even een wauw  :) gevoel.

Die gevoelens heb ik ook vaak gehad en nog wel knibbel herken ze hartstikke goed, als ik anderen bijvoorbeeld de schone lei zag krijgen dan dacht ik ook net als jou ik wou dat ik al zover was, maar dat duurt nog wel even. Hoe langer het nu duurt hoe meer ik geleerd heb we gaan gewoon op onze eigen tempo verder als het er maar uit komt dat is het allerbelangrijkste.
Maar net zoals jou denk ik ook van, ik gun het ze van harte zij hebben er ook veel voor moeten doen!

Jij bereikt dit punt waar ik nu op sta ook en misschien wel eerder dan dat je het zelf verwacht! ;)
Je bent ook super goed bezig ik ben in ieder geval heel trots op jou, toppertje!