Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

QuoteDoel je op anonimiteit? 

Inderdaad daar doel ik op.  Vind het gewoon heel fijn zo, af en toe kom ik weleens iemand tegen waar ik een praatje mee maak het zijn meestal de mensen die net naar het werk gaan dan kom ik er toevallig aan met hun krantje dan nemen ze die aan, dat vind ik niet zo erg. Maar die rust samen met de buitenlucht vind ik heerlijk dat doet me gewoon goed!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

burningspirit

Lees nu pas dit draadje eens goed  8)
Goed zo Chrissy hou vol! Je bent een bemoediging voor mij.

Dit jaar heb ik ook geen nieuwjaarskaarten voor langs de deuren. Vorig jaar met de krantjes wel. Maar ik vond het zulke onbenullige dingetjes dat ik er een klein handgemaakt kaartje omheen had gemaakt. Ik heb toen al mijn moed bij elkaar geraapt en heb het krantje samen met het kaartje persoonlijk aangeboden. Had in mijn hoofd geprent dat ik, no matter what, die mensen goede dagen wilde toewensen. Veel mensen begrepen het niet, keken verbaasd en er waren er zelfs een paar die boos werden. Maar ik kon oprecht zeggen dat ik ze gewoon alle goeds wilden wensen. Uiteindelijk heb ik talloze leuke gesprekken gehad en 87 euro op gehaald.

Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik blij ben dat ik dit jaar niet 'hoefde'.
Ik doe het nu alleen hier: iedereen hele goede en rustige dagen gewenst dit jaar. Met vooral vrede in het hart en geliefden om jullie heen! Liefs van mij.
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Bloem2

Mooi Chrissie en wat een leuk idee van Nooitmeer!
Geef mij ook het rekeningnummer: doe ik er 15 euries bij.

Chrissie

Lieve mensen,

Ik ben hier op het forum gaan schrijven in de hoop dat ik mensen tot steun kan zijn, ze van advies kan voorzien, nu ben ik helaas niet zo deskundig als sommige anderen hier maar probeer toch een beetje mijn steentje bij te dragen. Het schrijven op dit forum(s) heeft mij uit mezelf getrokken en samen met alle steun en adviezen van jullie forumbewoners is dit het allergrootste cadeau wat jullie me hebben kunnen geven. Daar kan geen geld of iets anders tegenop!

Heel erg bedankt allemaal!!
:-* :-*

Chrissie

saldo             rente

december 2014        â,¬ 5.014,77               â,¬ 39.12
januari     2015        -  4.872,21                - 37.44

Kaatje

Topper!!!! Er staat nu een 4 als eerste cijfer :) :) :)

Be

Oh wat fijn Chrissie, een heel eind onder die 5000!! Goed gedaan hoor. Je bent een doorzetter!!!

tuthola

Jippieeee de 4 .....op naar nummer 3  :-)

tonnie64

Wauwww Chrissie, dat moet een goed gevoel geven superrrrrrrrrrr gedaan

Fijn weekend

Joy2014

Toppie! nog maar een viertje ;)

De laatste  loodjes :)

Boeddha

lieve Chrissie! Wat een kanjer ben je!!! Onder de magische '4' en zo komt er elke keer weer meer lucht bij!

Be strong, have faith!

Robin Hood

Hoppaaa, zeg maar dag tegen de 5 en hallo tegen de 4!!! Respect dame, respect!!

Chrissie

Vanmorgen met het kranten lopen heb ik me verstapt en glibberde weg , zag een stoeprand niet door de sneeuw heb hierdoor  rugpijn. Mijn man vroeg aan welke kant het zit, zeg links, zegt onze zoon heel droog ooh mam dan heb je geluk het is niet aan de rechterkant dus je kan nog schrijven omdat je rechts bent.

Maar wat was het heerlijk om er in te lopen en wat ziet de natuur er dan toch  prachtig uit.

jan

Dit zijn de kleine dingen in het leven, waarvan je kan (moet) genieten ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

gewoon

Ha Chrissie

Heb vanmorgen ook genoten van het buiten lopen de sneeuw en de schone lucht de zon die scheen.

En dat het een zee windje was en er weinig verkeer was vanwege gladheid,  dus nam eens diep lucht.

Stoeprand of niet,  was heerlijk vanmorgen  neemt niemand je meer af.