Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

An0niempje

Hopelijk leg je alleen de schuldenmeter aan de kant, maar ga je wel verder met werken aan je eigen schuldenvrije toekomst... :o
Schrok van je vorige bericht, omdat ik niet goed wist, hoe ik het moest intepreteren.
Niet opgeven hoor.....
knuf

Chrissie

Lieve AnOniempje,

QuoteSchrok van je vorige bericht, omdat ik niet goed wist, hoe ik het moest intepreteren.

Dat kan ik me goed voorstellen, maar buiten het overlijden van mijn schoonvader spelen er nog meer zaken, krijg je de bonus op vrijdag :( :)voor mijn zoon en man was het positief ik kwam even met mezelf in de knoei te zitten dus dit hakten er even enorm in, ga ze even niet hier beschrijven dan ben ik nog wel een poosje bezig maar die hebben er voor gezorgd dat ik ver het negatieve inging. Toen wilde ik even het bijltje erbij neergooien.

In deze tijd besef je de kracht van deze forums en natuurlijk niet te vergeten de mensen van lentis/psyQ, dan zijn er mensen die je weer op de been helpen en je alles weer in juiste perspectief laten zien.

En gisteren hebben we iets met ons gezin gedaan wat ik normaal nooit zou omdat het ons schulden weer iets omhoog brengt heb onze spaarpot met kleingeld ook omgekeerd dus de schade wordt niet al te hoog, maar ik had het zo enorm nodig om mijn gedachten weer verder op een rijtje te krijgen en weer rust in mijn eigen hoofd te krijgen. We zijn naar Bergen aan Zee geweest heerlijk op het strand en in de duinen geweest dat geeft me altijd rust en het gezin heeft het wel verdiend. Dit heeft me heel goed gedaan, kan er weer tegenaan!!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

ennudan

Echt super fijn om te lezen dat je weer een beetje de kracht terug hebt kunnen vinden Chrissie, het zou zonde zijn van al je inzet en moed als je nu de boel de boel zou laten  :)
Kom op je kan het !

Knibbel

Quote from: Chrissie on May 05, 2014, 09:25 AM
Dit heeft me heel goed gedaan, kan er weer tegenaan!!
Dit is een berichtje wat ik zo graag lees... dikke knuffel voor jou, lieve dame!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

saldo       rente 

januari                    â,¬ 4.829,55        â,¬ 37,11
februari                   - 4.685,59         - 36,04
maart                      - 4.891,41         - 35,82
april                         - 5.249,14        - 37,73
mei                          - 5.810,57        - 41,43

Chrissie

Een tussendoor update:

Het vakantiegeld is binnengekomen vandaag, ik heb dus een klein beetje weer in de lening gestopt, dit klein beetje maakt nu dat de teller op â,¬ 5.610,57 staat.

Buster

Das weer mooi â,¬200 eraf!

Ga zo door ;)

Be

statement

ik heb globaal het een en ander gelezen en heb diep respect voor de situaties waarin je zat/ zit en hoe je hiermee omgaat, dus van mij een dikke duim  :-*

Xdewit

Chrissie

Ik heb even wat bij moeten stellen om fouten te voorkomen jullie hebben zelf gezien hoe het de laatste maanden ging dat was niet goed, doe het liever nu dan dat het straks bijvoorbeeld over een half jaar moet of misschien nog later. 
Ben mijn zelfvertrouwen een beetje kwijtgeraakt door alles ( reden bekend voor sommigen) zal ook wel een stuk dan gebruik ik de mooie woorden van Immy aflosmoe in zitten ;), daardoor heb ik snel wat vakantiegeld in de lening gedaan zodat hij weer ging zakken. Maar gelukkig was er iemand (Maickel) die me snel bij de les heeft getrokken en me even terecht heeft gezet. Dat ik het nu beter even anders kon aanpakken zodat ik mijn vertrouwen weer terug krijg en dan pas weer verder kijk!

Dus ik heb die 200 euro van de lening die ik had overgemaakt weer terug gestort op de betaalrekening dus de teller staat weer op â,¬ 5.810,57 vanaf hier is het de bedoeling dat we naar beneden gaan zonder dat er weer opnames komen. We gaan ervoor!!!

tuthola

Zo ken ik je weer Chrissie :-)

Buster

Wauw, dat klinkt goed!

Ik ben blij voor je, dat je het weer hebt gevonden en dat er iemand was die het aan je verstand heeft weten te brengen ;)
En zoals Tuthola zegt: zo kennen we je weer.

Whoehoe, dansje!

Be

Goed zo!! Ga ervoor! Moet je eens terugkijken wat voor een lange weg je al niet gehad hebt. Ben je ook allemaal doorheen gekomen. Met de nodige ups en downs misschien, maar je hebt het WEL allemaal gedaan. Dat laatste stuk gaat ook lukken

Chrissie