Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

tuthola

Ik sluit me volledig bij aan bij Buster en Knibbel ....Het op een andere boeg gooien en veel positiviteit, geeft de mens weer moed om door te gaan.
Geweldig dat je van de lening kan afblijven en straks een spaarpotje krijgt :-)

Liefs

Libra

Super, lieve Chrissie!!!!! ;D

Ik ben heel trots op je hoe je toch weer de knop om hebt kunnen zetten!

Heel veel liefs.

Be

burningspirit

Goed zo Chrissie! Hou je haaks!  8) liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Bloem2

Chrissie, je hebt een gewéldig plannetje gemaakt!
Op deze manier krijg je in juli de 3 te zien en in december de 2!
Tuthola heeft haar schuldenvrijcertificaat, van mij krijg jij:

@@@@@@@@@@@@@@@@@
@ superdoorbuffelaarcertificaat @
@@@@@@@@@@@@@@@@@

Hang em aan de koelkast!

Chrissie

Bloem dit kan je niet menen in juli de 3 en in december de 2!
Kan mijn ogen niet geloven.  :o
Zal ik het dan toch voor elkaar krijgen en die nul bereiken!
Zei laatst al tegen mijn man als we die nul bereiken dan steek ik ipv 1 vlag wel tien vlaggen uit dus ga ze vast maar bij elkaar verzamelen/sparen op je werk je hebt nog meer dan twee jaar om ze bij elkaar te krijgen dus dat moet lukken!

Voor nu ga ik rustig aan verder dan breekt het lijntje niet dan we zien wel in juli of die 3 ervoor komt maar jouw berichtje geeft wel ontzettend veel kracht!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Heel af en toe kan ik het niet (na)laten om toch in de huid van 1 van mijn favoriete personages te kruipen, en dat is de advocaat van de duivel...... :P

Lieve Chrissie, wat Bloem2 je schrijft klopt helemaal, alleen..........(en hier komt die advocaat dan :P), ga je niet op voorhand rijk rekenen en houdt er in je achterhoofd toch rekening mee dat er altijd nog weer een kink in de kabel, oftewel de befaamde hobbel op de weg kan komen!

Ik schrijf dit zeker niet om je te ontmoedigen. Integendeel!!!!!
Maar meer om je te behoeden voor (eventuele) teleurstellingen.

Lieve dame, of je die vlaggen een of twee maanden eerder of later uit kunt hangen is écht NIET van belang!!
Het enige wat absoluut wél van belang is, is dat je die vlaggen op een goede manier kunt uithangen!!
En daarmee bedoel ik dat het geen wedstrijd moet worden om op een bepaalde tijd over de eindstreep te komen.
Het moet wel een wedstrijd worden waarbij jij de eindstreep haalt met een goede gezondheid.
Zowel lichamelijk als geestelijk!!!!

Je doet het zo ontzettend goed!
Je hebt voor jezelf fantastische beslissingen genomen!
Je hebt een geweldig plan voor jezelf geschreven!

Ga je alsjeblieft niet doodstaren op bepaalde data!!
We weten hier allemaal als geen ander dat plannen heel vaak weer bijgesteld moeten worden.
Iets wat op zich niet erg is, maar wat wel een onoverkomelijke horde kan gaan worden als je jezelf hier helemaal op vastpint!

Dus lieve dame, ga lekker verder op de ingeslagen weg!!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor jou.

Chrissie

Lieve Libra,

Kruip jij maar lekker in die rol van de advocaat van de duivel maar ik zie je totaal niet als de advocaat van de duivel zie je als iemand die het beste met mensen voor heeft en waarvan ik weet dat wat ze schrijft voor de volle 100%  klopt.

Je ontmoedigt me ook totaal niet met je bericht, je bevestigt me alleen maar voor de volle 100% met je bericht daarom had ik deze zin er al neergezet
QuoteVoor nu ga ik rustig aan verder dan breekt het lijntje niet dan zien we wel in juli of die 3 er voor komt...
Ik houdt er zo ontzettend veel rekening mee dat er weer kinken in de kabels komen. Pin me ook totaal niet meer vast om op een bepaalde tijd over de eindstreep te komen daar ben ik al vaker van op de koffie gekomen. Zie wel wanneer het einde daar is dan gaan pas die tien vlaggen uit!

Dank Lieve Libra dat je me er op gewezen hebt dat waardeer ik heel erg je bent een kanjer!
Ga zeker zo verder op de ingeslagen  weg.

Veel liefs en hele hele dikke knuffels terug van mij voor jou

Chrissie

De kink in de kabel is vandaag gekomen de drie in juli komt er niet voor! Pechdag gehad vandaag!
Het is nu 4 maart maar het leek wel vrijdag de 13e voor mij vandaag!
Vanmorgen bij het opstaan begon het al, liet van alles vallen en kwam voor mijn gevoel gewoon niet vooruit. Na het boodschappen doen wilde ik naar huis fietsen kreeg ik een lekke band en kon dus gaan lopen.
Daarna ben ik gaan zwemmen met een vriendin later kwam ik thuis liep ik naar de wasmachine om het wasgoed eruit te halen zag ik dat de wasmachine stuk was gegaan, heb een nieuwe moeten kopen, bij de oude zat de trommel scheef in de machine en de rubberen ring leek wel een wokkel.
De nieuwe is vanmiddag om half zes nog bezorgd, daar is mijn vrijdag de 13e weer omgekeerd naar dinsdag 4 maart de machine die ik uitgezocht had was anders dan dat ik nu gekregen heb. De verkoper had zich vergist in het typenummer en zei tegen me die hebben we wel hier in magazijn staan dus die kunnen we u straks nog wel leveren. Heb nu een slag duurdere en luxere wasmachine  gekregen voor de prijs die ik voor degene die ik besteld heb zou krijgen het heeft me een voordeel van dik 100 euro opgeleverd. 

Buster

Noem dat maar vrijdag de 13e,.. je was dus aan het zwemmen????
:) :D ;)

En een luxe wasmachine voor de prijs van een normale.
Misschien is dit wel je geluksdag maar kan je er nog niet om lachen.
Kop op Chris, die 3 haal je echt wel.

Chrissie

Misschien had ik het iets anders moeten vermelden buster maar na het boodschappen doen heb ik eerst de boodschappen opgeborgen in huis en ben daarna direct naar een vriendin gegaan om samen naar het zwembad te gaan om te zwemmen. Woon niet zover van het zwembad af!

Dat ik de drie in juli niet haal is simpel weg pech kan ik totaal niets aan doen maak me daar niet zo druk om. Maar ik kan het niet mijn geluksdag noemen nee had meer zo iets van ik verstop me diep onder de dekens en kom morgen wel weer tevoorschijn straks gaat er nog meer verkeerd of laat ik nog meer vallen. Had alleen zoiets van toen de wasmachine bezorgd werd we komen weer terug op 4 maart de pechdag is weer een beetje omgekeerd!

Buster

Ik bedoelde, wat fijn dat je bent gaan zwemmen, dat is lekker en heel goed voor je ;)

En tuurlijk baal je vandaag als een stekker, dat snap ik.

Libra

Lieve Chrissie,

Dat was zeker weer pech zeg!!!! :(
Tja,....... de kinken en hobbels..... >:(

Maar wel weer fijn dat het dan toch weer gewoon 4 maart werd en niet meer vrijdag de 13e!!!
Want je hebt toch maar wel een mooie luxe wasmachine goedkoper gescoord!!
Johan Cruijff zou zeggen: "Elk nadeel heb ze voordeel". ;) :P

Heerlijk dat je eerst bent gaan zwemmen.
Die heb je maar weer mooi in the pocket en neemt niemand je af! Zelfs die wokkel niet!!! ;)

Heel veel liefs en heel veel wasplezier!!

Chrissie

Saldo                 Rente

januari                       â,¬ 4.829,55                    â,¬ 37.11
februari                      -  4.685,59                   â,¬ 36.04
maart                         -  4.891,41                    - 35,82

Onze woningbouw wilde twee keer een huurverhoging doorvoeren, dit ging om de renovatie die wij achter de rug hebben. Heb er direct achteraan gebeld en aangegeven dat dit niet klopte en met wie ik voor de renovatie gesproken had. Ze heeft het aan deze meneer gevraagd en een half uur later kreeg ik weer telefoontje met het bericht sorry mijn excuses heb even iets over het hoofd gezien zal het direct corrigeren eerdaags krijg je de brief wel thuis.  Ik dacht dat duurt een paar een dagen maar nee hoor de volgende dag lag de brief al op de mat de correctie.

Buster

Goed gedaan! Weer een overwinning en een daling erbij.

;)