Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

Ik heb je hele topic doorgespit. Ik kan alleen maar zeggen, meid wat heb jij een gigantisch doorzettings vermogen. Vind t zo benoemenswaardig. Dat je zonder enige vorm van hulp dit hebt aangepakt en over enige tijd de eindstreep heb behaald. Ik put kracht en hoop uit je topic. T betekent voor mij dat t voor mij zelf ook moet gaan lukken. Weet niet in hoeveel jaar tijd. Maar net als jij ga ik er voor. Thanks daarvoor.

Chrissie

Wil jullie bedanken voor alle lieve reacties thanks :-* :-*

hierbij weer een update:

Saldo                 Rente

januari              
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Weegschaaltje

Yeahhh, je bent weer gezakt met je schulden. Helemaal top.

Libra

Kijk!!!
Daar is de dalende lijn weer, lieve Chrissie!!

Het komt wel goed, schatje!! ;)

Heel veel liefs

Chrissie

Hoop dat ik het vast kan houden merk dat ik begin onverschillig te worden en het bijltje erbij neer wil gooien.
Het voelt allemaal zo dubbel (schulden en die zorg voor mijn vader). Gatsie wat kan je je als mens toch zelf enorm in de weg zitten. Moet me toch elke keer weer een flinke schop onder kont verkopen en zeggen je moet door je hebt geen keuze je weet wat de gevolgen zijn als je stopt.
Daarom doen jullie woorden me goed het geeft hoop! Jullie zijn mijn ogen op het moment ga daar op af!!

:-* :-*

Weegschaaltje

Je doet t toch hartstikke goed. Je schulden zakken toch nog steeds. Daar mag je met recht mega trots op zijn. Je hebt helemaal schop tegen je kont nodig maar een bos veren in je kont  :D

Chrissie

Ik vul even niet meer mijn schuldenmeter aan neem er afstand van de combinatie vader en schulden werkt niet. Blijf wel gewoon op het forum schrijven tenminste alleen wanneer het lukt, wanneer het weer beter gaat dan vul ik hem weer aan. Ook al zou ik nu een schip vol geld krijgen zou er voor geen meter meer van kunnen genieten dat mijn schulden zakken.

Weegschaaltje

Wat voor jouw belangrijk is hoort toch ook gewoon voor te gaan. Dat is in dit geval je vader. Die zorg is al groot genoeg voor je. Succes en een virtuele hugh.

Libra

Lieve Chrissie,

Zoals al eerder gezegd, wij lopen niet weg en jouw gezondheid en gemoedsrust is vele malen belangrijker dan een schuldenmeter!!
Jij moet/mag doen wat goed voelt voor jou!

Heel veel sterkte, lieve dame en een hele dikke knuffel voor jou!
:-*

Chrissie

Knibbel

Inderdaad Chrissie, je moet doen wat voor jezelf goed aanvoelt. En je bent nu zo bezig met je vader, kan me voorstellen dat dat nu voor jou het allerbelangrijkste is. Veel sterkte Chrissie... en denk ook aan jezelf.

Veel liefs en een dikke knuffel
Knibbel
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

Chrissie

Meot toch even iets delen, de casemanager was er vanmiddag en die heeft me direct gefeliciteerd omdat hij net binnen stapte terwijl ik het nieuws kreeg. Maar vanmiddag heeft het bureau die de belastingpapieren invult ons gebeld maar we krijgen voor de pinksterdagen ons belastinggeld over 2011 binnen met rente, een bedrag van 75 euro extra vanwege de vertraging. Ondanks dat het allemaal dubbel voelt (vreugde en verdriet) ben ik hartstikke blij dat ik dit goede nieuws met jullie kan delen.

Libra

Wat een heerlijk nieuws, lieve Chrissie!!

En goede berichten zo af en toe zijn van groot belang!

Heel veel liefs en een dikke knuffel.
:-*

Weegschaaltje

Wat fijn. Ik neem aan dat dit weer een hapje minder schulden betekent?