Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Dat is echt super!

Ook ik dans mee :)

Miracle

Ik heb echt respect voor je hoe je alles gedaan hebt de afgelopen jaren!
Daar kan iedereen nog wat van leren.
Gefeliciteerd dat je al zover bent gekomen!
Ik kan alleen maar hopen dat het mij ook zo lukt, samen gaan we er allemaal voor, hou vol!!!

Chrissie

Heb mijn doelen even weer op scherp gezet.

Als het goed is komt mijn schuld aan het eind van deze maand op
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Lieve Chrissie,

Kan niets anders zeggen dan: GEWELDIG!!!!

Fantastisch dat je weer de kracht hebt om de zaken weer op te pakken.
En er is niets fijner als de schuldenlast naar beneden te zien gaan!

Hou vol, lieve dame.
Het gaat helemaal goedkomen met jou!

Heel veel liefs en een dikke knuffel
:-*

Buster

Wauw,.. wat ben je toch ook een supervrouw ;)

Kaatje

super zeg dat je je doelen weer op scherp hebt gezet!
En soms heb je iets nodig voor het huis waar je niet nog meer op kan bezuinigen en gewoon nodig hebt. Dit is heel logisch in een verhuizingsjaar!

Vooruitzicht voor na je vakantiegeld is super! We gaan dan allemaal met je een grote dans maken :)
knuffel

Bloem2

Chrissie

Het voelde heel dubbel, maar inderdaad Kaatje soms kom je er niet onderuit het heeft een stuk rust gecre

Chrissie

Ik kom weer even aanschuiven...

saldo                                rente
december 2012         

Kaatje

Chrissie dat zou echt geweldig zijn als je rond juli 2014 van je schulden af kan zijn! Dat is echt te overzien. :) Heerlijk!

Buster

Chris, fijn dat je weer aanschuift.

Het is en heerlijk vooruitzicht, juli 2014!
Hou wel een slag om de arm zodat je niet onderuitzakt als het even tegenzit.
Het leven wil nog wel eens onverwachte dingen tegen je aangooien.
Direct afkloppen natuurlijk ;)

Hou vol, je bent een kanjer!

Chrissie

Houdt daar rekening mee Buster, maar juli 2014 geeft me wel vleugels... om door te gaan/ door te zetten.

Buster

Ik duim van harte met je mee!

Vleugels zijn fijn!

Chrissie

Heb misschien een tip voor sommigen onder ons heb hem van iemand anders gekregen; Als je zoals ik naast je betaalrekening, huishoudrekening, spaarrekening alleen nog een lening hebt is het beter om de lening geen schuld meer te noemen maar gewoon een lening dan heb je het gewoon gemakkelijker. Zelf persoonlijk vind ik een lening vriendelijker horen dus ik kon me daar wel in vinden maar wat ik heel erg merkte dat ik ineens dacht nu hoef ik er ook niets meer aan te doen dus waarom zou ik er nog zo bovenop zitten en ineens was mijn drang om de nul te bereiken weg heb zelfs op het punt gestaan om deze schuldenmeter weg te halen.  Het gaf enorme rust maar voelde ook als een enorme valkuil. Dus ik blijf het voor mezelf een schuld noemen dan blijft mijn drang naar de nul tenminste bestaan maar misschien kunnen anderen wel iets met deze tip want ik weet hij is goed bedoeld en misschien kan deze tip het net voor anderen iets lichter maken.

Buster

Chris,

Wij hebben nog twee deurwaarders openstaan, die vallen bij ons onder de vaste lasten.
Het is zeg maar een abonnement die we niet op kunnen zeggen.
Hij moet elke maand betaald, net als alle andere vaste lasten.

Voor iedereen werkt het op een andere manier, als het jou motiveert o het als een schuld te zien, is daar niks mis me. Zolang de druk daarvan wel te dragen is.