Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

peter

Chrissie, kom op, laat de moed niet zakken, je bent nog steewds goed bezig.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Even een update,

heb even een tijdje pauze nodig gehad om alles op een rijtje te zetten. Ben even helemaal de weg kwijt geweest maar er is zoveel gebeurt de laatste ander halve week ben er bijna aan onderdoor gegaan maar heb goed ingegrepen en merk dat ik weer sterker ben krijg weer meer vechtlust en ben vast besloten om weer de draad op te pakken en verder te gaan. Voel me nog wel ontzettend moe en zal af en toe nog wel flinke inzinkers krijgen maar daar komen we wel weer doorheen.

Heb ook een misser gehad van de maand, maar in het nieuwe jaar krijgen we weer nieuwe rondes nieuwe kansen!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

lieve lieve dame,

ik kan niets anders doen dan je een knuffel geven, zeggen dat je super goed bezig bent, en dat je heel verstandig, eerst voor jezelf en je gezin gekozen hebt. de rest, is allemaal bijzaak

Kaatje

Libra

Fijn dat je weer "terug" bent lieve Chrissie!! :-*

En die "misser"........jammer dan!
Is geweest, is voorbij, dus laat maar gaan.
En inderdaad, de nieuwe kansen komen vanzelf weer! :)

Heel veel liefs!

Chrissie

saldo                          rente

Januari            

Kaatje

chrissie, jullie hebben echt heel goed gedaan in 2012! Ga zo door in 2013 :) :)
Knuffel

jan

Als je geen missers maakt ben je geen mens. Ik zie een dalende lijn. Als schuldenaar kan die niet snel genoeg dalen, maar je moet ook realistisch zijn, het gaat ook af en toe fout. En die ene keer een terug, wat dan nog. De schuld is dalende, wat wil je nog meer.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Chrissie

Je hebt helemaal gelijk Jan, ik heb alles van 2011 en 2012 tegen elkaar aangelegd en dan heb ik maar 800 euro minder afgelost dit jaar tegenover vorige jaar. Ik dacht zelf dat ik het veel slechter had gedaan maar van dit jaar zit er ook nog geen belastinggeld in, dit moet ik nog steeds terug krijgen! En dan denk ik bij mezelf heb het nog niet eens zo gek gedaan dus ondanks alle missers ben ik toch nog wel best trots op mezelf dat ik het er nog zo goed van heb afgebracht.

Libra

Chapeau lieve Chrissie!!

Ondanks je "menselijke" missers, hebben jullie het gewoon heel goed gedaan!!
Net als Jan zegt: er zit een dalende lijn in!
En hoewel het voor ons schuldenaren nooit snel genoeg kan gaan, je bereikt een keer het punt dat de teller op 0 staat. :)

Je mag met recht trots op jezelf zijn!!!

Heel veel liefs

Chrissie

Moet even wat kwijt  ;D
Maar dit voelt toch zo heerlijk, moet het even met jullie delen.
Vanmorgen is de kinderbijslag overgemaakt en ik heb het
direct onderverdeeld een gedeelte overgemaakt op de betaalrekening
zodat deze weer goed blijft lopen, een ander gedeelte op huishoudrekening
en een iets je pietsje op de lening en wat er over is staat op de spaarrekening.
Het voelt weer als vanouds aan en dat voelt toch zo geweldig.

Buster

Wauw Chris, geweldig!!!!!

Dansje!

tuthola

Libra

Super!!!!!! ;D ;D

Ik dans mee!!!

Heel veel liefs
:-*