Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

lotte

Quote from: Chrissie on Nov 14, 2012, 04:16 PM
QuoteWil je de vrouwelijke hormonen in dit hele verhaal ook even niet vergeten   ;D

;D nee die zal ik niet vergeten, als ik kon dan stuurde ik ze per raket direct naar de maan men wat een ondingen!!! ;D ;D

vertel mij wat.... afschieten naar mars die zooi....  ;D ;D

Chrissie

Tinkelbell ik heb nog nooit gehoord van Pit-verpleging, maar ga nu zelf naar psycholoog van team 290 dit is voor mantelzorgers met een familielid of partner die Alzheimer (dementie) heeft. Ben nu nog maar
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tinkelbel

hoi Chrissie,

nog een plan ;)  neem elke morgen en avond eens b.v. 10 minuutjes helemaal alleen voor jezelf en schrijf op wat er maar in je opkomt.....

Je zou pen en papier kunnen pakken of het hier opschrijven, wat jij maar wilt als je die tijd maar voor jezelf pakt. Sta eens echt stil bij wat je voelt en denkt.....ook nare gedachtes!  Vraag (of schreeuw..) om aandacht en laat weten dat je dit niet wilt!
Dan zul je zien dat je er niet alleen voor staat, er zijn altijd mensen die je willen helpen..

Geef jezelf eens tijd en begin vandaag ;)

Fijne dag!!

Buster

Lieve Chris,

Wandelen, lezen, schrijven, het maakt volgens mij niet uit wat je doet, als het maar een ritueel of moment is dat jij mag opeisen voor jezelf.
Net zo goed als je elke dag gaat eten, ga je ook elke dag op een vast tijdstip (dat maakt het makkelijker) iets doen voor jezelf.

Ben blij dat je al iets positiever klinkt dan vorige week.

Hou vol!

Libra

Lieve Chrissie,

Ik ben blij om weer even wat van je te horen!

En zoals de anderen ook zeggen: tijd OPEISEN voor jezelf!!!!
Op welke manier dan ook!

Je hebt de afgelopen jaren niets anders gedaan dan klaar te staan voor anderen en iedereen om je heen.
Het is dan ook geen wonder dat je nu op het punt bent waar je bent, domweg omdat je jezelf vergeten bent!!!

Het is te vergelijken met een plant die je elke dag belooft water te geven om de volgende dag tot de ontdekking te komen dat dit nog niet gebeurd is en vervolgens belooft om het de volgende dag te doen.

Rare vergelijking: zo op het eerste oog misschien wel, maar vergeet niet dat ook jij, net als elk ander levend wezen, verzorging nodig hebt!
En dit is nu net niet gebeurd!!!, omdat je alleen maar met anderen bezig bent geweest.

Ga jezelf weer voeden met een momentje voor jezelf!!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor jou!
:-*

Chrissie

even een update:

Saldo                   rente

januari                  

Libra

Wat ziet dat er goed uit, lieve Chrissie!!!!

Ondanks de verhuizing en alle andere perikelen daalt jullie schuldenlast!
Je mag zo ontzettend trots op jezelf zijn!!!

Een diepe buiging voor jou lieve dame!

Ik gooi er even een dansje voor jou tegenaan!
Op naar de 4!!

Heel veel liefs
:-*

Kaatje

ik dans ook mee :) :)

Wat super goed dat jullie schuldenlast ondanks alles naar beneden gaat!

Ben trots op jullie

Chrissie

Libra als ik me het nog goed herinner had Bloem in een mail naar mij geschreven dat ik geloof ik een bedrag van 350 euro extra moest aflossen dan had ik de 4 bereikt, mocht dit jaar toch nog eindelijk mijn belastinggeld binnenkomen dan gaat die 350 erin dus misschien (duimen) haal ik de vier van het jaar nog wel. Ben zo ontzettend blij met bloem ze haalt me zo'n last van mijn schouder. ;)

Libra

Zo fijn om te lezen dat je steunt vindt en krijgt van anderen, zoals in dit geval Bloem!

Ik duim in ieder geval heel hard met je mee, want dit zou inderdaad een fantastische mijlpaal zijn als je dat dit jaar nog zou kunnen bereiken!!

Maar hoe dan ook, de 4 komt echt in beeld!!

Heel veel liefs

Chrissie

Ik heb mijn reactie bij Kaatje haar topic gezet "enorme schulden" 22 november om 04:26:59 pm daar sloot het zo mooi op aan.

Dank jullie allemaal!!

Xdewit

Superknap zeg dit overzicht! Toch wel erg stoer dat je zoveel aflost!
:D

Bloem2

Toppie Chrissie!

Het lijstje is weer prachtig.
En... zelfs met

Chrissie

Iedereen zegt dat het wel goed komt, ik zie het jammer genoeg niet meer zit ik in een compleet andere wereld een hele donkere en draai op de automatische piloot, ik begin zelfs mensen te vermijden en pak de telefoon niet meer op, dus ik ga op het moment geheel van jullie uit probeer me daar nog aan vast te houden!!

Kaatje

een hele dikke knuffel voor jou!
En hoe moeilijk het ook is voor jou in deze donkere wereld, probeer niet de mensen die het dichtst bij je staan te vermijden. Jij bent zo'n prachtig mooi mens, ook al besef dat je zelf niet, dat de mensen die contact met je zoeken er voor jou willen zijn.

ik wilde dat ik zoveel voor je kon doen!
een luisterend oor en een hele dikke knuffel krijg je elke dag van mij.