Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Chrissie, doe niet al te hard je best om verstand en gevoel op 1 lijn te krijgen, je doet wat je kunt en er komt een moment dat die 2 samenvallen (juist op een moment dat je het niet verwacht). Toen ik begin dit jaar de sleutel van mijn huis heb opgehaald, kreeg ik van iemand ook de tip om te genieten van het moment van de sleutel in ontvangst te nemen omdat het toch een nieuwe stap is. Ik zat die persoon echt aan te kijken: "Genieten van een sleutel in ontvangst nemen?" Ik heb dat gedaan en kan dat gevoel van die dag nog steeds terug halen en daarna is er veel gebeurd en ben ik veranderd en ook hoe ik met mijn schulden omga. En ik gun jou het zo van harte dat het jou en je gezin ook alleen maar goeds en rust gaat brengen! Dat is ook de reden dat ik de gekregen tip ook met jou will delen. knuffel.

tuthola

Als je dit leest heb je waarschijnlijk al de sleutels in je handen, voor jullie een nieuw begin in een nieuw huisje. Fijn dat je er niet zoveel aan hoeft te doen dat scheelt al een hoop stress en centjes
dus geniet van het moment want je hebt het dubbel en dwars verdient meid.

Knuffels van mij....

Libra

Lieve Chrissie,

Met volle teugen genieten van een hele mooie, nieuwe start!!!

Een leeg huis staat ook synoniem voor een leeg hoofd.
Met andere woorden: je mag met een frisse blik naar jullie woning kijken, maar ook naar jullie schulden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat je het gewoon fantastisch doet en je zult zien dat vanaf nu de schuldenmeter ook weer zal dalen.
Wat geweest is, is geweest.
Dus laat het maar los en daar waar het thuishoort: vorige maand, met de nadruk op vorige, dus in het verleden.
Val jezelf niet te hard, want je mag gewoon heel erg trots op jezelf zijn!
Jouw verstand heeft je tot de orde geroepen, jouw gevoel liep synchroom daarmee, doordat je het onderkende.
Ze zitten best wel aardig op een lijn. ;)

Heel, heel veel plezier vandaag en nogmaals genieten!!
Heel veel liefs

Bloem2

Hi Chrissie,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning.
Fijn dat die er zo goed uitziet dat je er nauwelijks iets aan hoeft te doen.

Op naar een schuldenvrij nieuw leven!

Dikke knuffel, Bloem

Bloem2

Hi Chrissie,

Hoever ben je met de verhuizing, heb je het huis al schoon?

Chrissie

Hoi Bloem,

We hebben gisteren het laatste behang van de muren gestoomd in de slaapkamers en mijn man is al aan schuren gegaan gisteravond. Beneden hoeft er geen behang van de muren af daar kunnen we het sauzen  en witten en dan kunnen we gaan schoonmaken.

We hebben er vrijdag al gegeten we hebben een inbouwkeuken met gasstel en oven dus ik heb mijn rollade in het nieuwe huis gebraden en ondertussen was ik behang aan het afsteken toen ik de kinderen van school hield zijn we naar het oude huis gegaan daar heb ik de rest van de potten en pannen met borden en bestek , tuinstoelen en tafel meegenomen en heb ik daar bloemkool met aardappels klaargemaakt. Toen mijn man van zijn werk kwam vond hij het zo gezellig lijken het voelde als op vakantie gaan in je nieuwe huis.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

lotte

Top!!!!
wat een fijn bericht om te lezen, fantastisch gewoon.
En het is precies zoals de andere schreven, geniet van jullie nieuwe plek. Het is een schitterende kans om je hoofd leeg te krijgen, en een aantal hoofdstukken definitief af te sluiten.

Liefs

Libra

Oh Chrissie, wat heerlijk voor jullie!!

Fijn dat jullie ondanks het kluswerk toch heerlijk kunnen genieten van jullie nieuwe stek!!
Ben benieuwd naar de vervolgverhalen!!

Heel veel liefs en succes met klussen!!!

Vlinder307

Geniet van je verhuizing Chrissie!!
Ben ook sinds mei verhuisd en dat gaf idd een vakantiegevoel heerlijk!
Ben er wel achter gekomen dat ik mijzelf meenam met al mijn hebbelijk en onhebbelijkheden..
Veel succes met alles!!

Liefs Vlinder..

Chrissie

even een update:

saldo                Rente

januari                                 

Kaatje

ondanks jullie verhuizing ziet je staatje er erg goed uit!!

Chrissie

Van de week gaan we weer verder in het andere huis het heeft even stilgelegen omdat er zoveel mensen waren van de woningbouw, stukadoors en voor de verwarmingen dat we zelf niets meer konden beginnen. We gaan er weer met volle moed tegenaan.

Bloem2

Hey Chrissie,

Wat is er gebeurd met die 5872,69 van begin september? Heb je die alsnog terug kunnen
brengen naar de 5736,82?
H

Chrissie

Bloem ik moest eerst even mijn hersenen laten kraken, van hoe het ook weer zat wordt ook een dagje ouder en een stukje grijzer ;D

Na dat bedrag

Bloem2

Je doet het goed Chrissie!
Kijk eerst maar of je wat overhoudt voordat je dat in de lening stopt.
(ik hoop dat je heel veel overhoudt  ;D ;D )