Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Libra

Oh Chrissie, wat fijn voor jullie!!!!
En lekker snel al!
Ook super dat je niet heel veel meer hoeft te betalen :).
Je weet nu in ieder geval waar je naartoe gaat en dat zal ook weer een stukje rust geven.

Ook fijn om te lezen dat jullie (ondanks de dieptepunten) toch heerlijk samen kunnen genieten van de vakantie.

Heel veel plezier en succes met het inpakken.

lotte

Hoi Chrissie,

fijn om weer een keertje iets van je te lezen!
en dan ookk nog een fijn bericht! Een nieuwe plek. Fantastisch.

Het is precies zoals libra al schreef, je weet nu waar jullie naar toe gaan, en dat is toch weer een stukje nieuwe toekomst en ook een beetje rust (na alle verhuisstress... maar die is maar tijdelijk h

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Oei Chrissie....... dat klinkt wel een beetje onheilspellend.
Ik hoop dat het maandag allemaal goed en positief voor je afloopt!
Ik duim voor je hoor!!

Wat goed dat je hier met de kinderen over gepraat hebt en ze van tevoren al gewaarschuwd had!
Uit mijn eigen werkervaring weet ik hoe verschrikkelijk moeilijk dit is voor de familie. En zeker ook voor kinderen!
Het is heel zwaar, omdat je nu ook al weet dat de "goede" dagen op een gegeven moment de minderheid gaan vormen. Dit vraagt heel veel moed en kracht.

Heb je al bericht gekregen van het tehuis?
Ik hoop dat hier snel duidelijkheid in komt.

Sterkte en succes maandag!
Heel veel liefs

Vlinder307

Hallo Chrissie,
Bedankt voor het reageren op mijn draad en dat terwijl jezelf zoveel aan je hoofd hebt.
Wat heb jij het ontzettend goed opgepakt allemaal zeg!
En dat je het nog volgehouden hebt ook is een dikke pluim waard want volhouden lijkt mij het lastigst van alles.
Hoe is het met je vader momenteel?
Ik duim voor je dat alles goed mag verlopen tav je huis meer zorgen kan je er nu niet bij gebruiken lijkt mij..

Liefs Vlinder.

Chrissie

@Vlinder, momenteel gaat het redelijk met mijn vader ( voor zijn doen) ;) De case manager is gistermiddag geweest en heeft me huiswerk gegeven moest ergens over nadenken en mocht niet te hard nadenken omdat hij me niet overspannen wilde hebben ;D ;D

@Kgfn,vlinder en flowerpower, jullie maken me gewoon verlegen met jullie mooie complimenten en ( eerlijk gezegd weet ik soms even niet hoe te reageren) ik probeer gewoon mijn schulden een koppie kleiner te maken maar heb nooit beseft dat het zo'n indruk op anderen maakte. Heel erg bedankt voor jullie complimenten!

@Libra , ben maandagmorgen naar de woningbouw geweest en de vrouw achter de balie probeerde me gerust te stellen dat het wel goed kwam maar toch..... Binnen

tuthola

Turfje

Ik zal ook voor je duimen, hoop echt voor je dat het doorgaat!

Vlinder307

Quote from: Chrissie on Aug 17, 2012, 08:54 AM

@Kgfn,vlinder en flowerpower, jullie maken me gewoon verlegen met jullie mooie complimenten en ( eerlijk gezegd weet ik soms even niet hoe te reageren) ik probeer gewoon mijn schulden een koppie kleiner te maken maar heb nooit beseft dat het zo'n indruk op anderen maakte. Heel erg bedankt voor jullie complimenten!

Verdiende complimenten en ik krijg hier weer extra motivatie van!!
Zo doe je al deze moeite niet alleen voor je zelf maar je helpt er anderen ook nog mee!

Succes met afwachten meis!!

Liefs Vlinder..

Chrissie

QuoteVerdiende complimenten en ik krijg hier weer extra motivatie van!!
Zo doe je al deze moeite niet alleen voor je zelf maar je helpt er anderen ook nog mee!

Vlinder neem aan dat je een vrouw bent maar zou haast denken dat je een man bent  ;D ;D omdat je bijna exact dezelfde woorden zegt als die schuldhulpverlener in 2007 hij zei toen al ga ermee het internet op je kan er zoveel mensen mee helpen en toen dacht ik heel "dom" (was er toen ook niet aan toe om op een forum te schrijven) wat heeft een ander nu aan mijn prut wat kunnen ze daar nu van leren. Maar wat heeft die man een gelijk gekregen! Maar ja ik ben ook zo'n "trut" die ziet het van een ander wel, behalve van haar eigen ;D ;D

Vlinder307

Ik ben nog steeds een vrouw .... ;D ;D ;D

Chrissie

Saldo                         Rente

januari                 

Buster

Chrissie

Nee is geen tikfoutje, ik heb geld van de lening moeten opnemen anders kon ik geen eten meer kopen en heb heel "stout" iets extra's opgenomen om ons gisteren een uitje te gunnen. Ik heb even niet goed opgelet :(
Maar we komen er wel weer.

De rente is nog niet verwerkt in die opname van gisteren anders was die ook hoger geweest. Vraag me trouwens af het bedrag van de saldo wel klopt want ik heb namelijk veel meer opgenomen. Maar dit is het saldobedrag wat ik vanmorgen op de rekening had staan.