Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik wil iedereen heel graag bedanken voor alle steun en lieve woorden maar doordat het met mijn vader steeds slechter gaat overzie ik alles even niet meer ik probeer nog wel mijn "meter" aan te vullen maar er past steeds minder in mijn hoofd dus ik reageer slechter. Het spijt me heel erg maar ik stik er op het moment even in.
Zodra het weer kan zal ik ook weer op jullie reageren.

Voor nu wens ik iedereen het allerbeste en zet hem op mensen ben trots op jullie!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Turfje

Heel veel sterkte Chrissie!

Groet, Turfje

lotte

Lieve lieve Chrissie,

wat ongelofelijk rot dat het oz snel zo veel minder gaat met je vader.
Het is natuurlijk volkomen begrijpelijk dat je hoofd overloopt, en dat je de dingen niet meer overziet.
Persoonlijk zou ik het heel fijn vinden, wanneer ik gewoon hier in je eigen topic zou lezen, hoe het met je gaat.
Mocht je dat via een pb willen doen, ook goed,
en als er ook maar iets is, dat Lotte voor je doen kan, laat mij dat dan alsjeblieft weten.

Een hele dikke knuffel,

Lotte

gewoon

Hoi Chrissie

Hou je sterk,  maar als de arts aangeeft of je behoefte hebt aan een maatschappelijk werker
pak dit op, velen houden je sterk.

veel goeds

Gewoon

peter

Quote from: Chrissie on Jul 03, 2012, 07:05 PM
Ik wil iedereen heel graag bedanken voor alle steun en lieve woorden maar doordat het met mijn vader steeds slechter gaat overzie ik alles even niet meer ik probeer nog wel mijn "meter" aan te vullen maar er past steeds minder in mijn hoofd dus ik reageer slechter. Het spijt me heel erg maar ik stik er op het moment even in.
Zodra het weer kan zal ik ook weer op jullie reageren.

Voor nu wens ik iedereen het allerbeste en zet hem op mensen ben trots op jullie!!!

Lieve Chrissie,

Je doet zo verschrikkelijk je best om er iets van te maken. Sommige dingen zijn echt buiten je macht. Dit maakt het heel erg moeilijk. Zorg goed voor jezelf, wij zullen aan je denken en een kaarsje branden.

Ik hoop dat het snel weer beter met jou gaat. Ik ben ook trots op jou, dat jij zo'n zorgzame moeder, vrouw en dochter bent.

Ik hoop snel weer iets van je te horen.
Peter
Administrator Forum

Libra

Heel veel sterkte Chrissie!

Het is heel verdrietig als je jouw ouder(s) zo ziet aftakelen. En, zoals Gewoon zei, pak elke hulp aan die je kunt krijgen, want dit verdriet en deze zorgen zijn onmogelijk alleen te dragen.
Ik vind je ongelooflijk sterk en moedig!
Ik sla nu even een arm om je heen en wil je hiermee een steuntje in de rug geven.

X Libra

tuthola

Chrissie heel veel sterkte met je vader en probeer ook een beetje om jezelf te denken.
Hierbij een virituele knuffel xxx

Chrissie

Even een update:

Saldo                               Rente

Januari                                

Libra

Als ik dit zo lees begrijp ik dat je voor berekening 2 bent gegaan.

Ik kan niet anders zeggen dan CHAPEAU!!!!.
Fantastisch om te zien dat de meter gewoon naar beneden loopt.
Je doet het echt heel goed!!

Turfje

Fijn dat het zo goed gaat met het dalen vd schuld!

Chrissie

even een update:

We hebben een zeer wisselende vakantie van diepte punten tot aan hoogte punten, en als klap op de vuurpijl werden de kinderen, hun opa en ik toen we vandaag bij de zeehondjes aan het kijken waren en wilde we langs het strand een wandeling maken  gebeld door een mevrouw van de woningbouw of ik vandaag nog even twee huizen wou gaan bekijken en dat ik morgenvroeg de uitslag moest doorgeven voor welke woning we gingen.  Het ene huis was zo gigantisch groot dat ik me al direct dood ongelukkig voelde en de omgeving stond ons totaal niet aan maar het andere huis paste precies in het straatje hij is iets kleiner dan onze huidige maar de omgeving was perfect wij voelden ons daar helemaal thuis, de huur wordt ook maar 80 euro hoger dan wat we nu hebben en we kunnen over drie weken beginnen met verhuizen. Verder ziet het er prima uit en hoeven we er niet al teveel aan te doen we kregen er gewoon zin in en we kunnen eindelijk weer verder straks met het extra aflossen van de schuld ik zie weer een beetje doorkomst het punt van stilstaan is binnenkort over.

Turfje

Super! Fijn dat je een huis naar je zin krijgt binnenkort en dat de stilstand dan over is.
Het was wel erg kort dag dan dat je zo snel al moest gaan kijken maar ja, soms kan het niet anders.
Jammer van de strandwandeling die niet doorging.
Hm, vervelend dat de vakantie ook dieptepunten heeft naast de hoogtepunten.
Hopelijk geniet je desondanks toch wel van de hoogtepunten?

Chrissie

turfje, ondanks de dieptepunten geniet ik dubbel zo veel van de hoogtepunten haal daar enorm veel kracht en positiviteit uit. En volgend jaar weer beter met de vakantie zulke dingen kunnen gebeuren het hoort bij het leven zeg ik maar altijd. De kinderen klagen nog steeds niet, deze eerste 3 weken terwijl we met z'n drie

Turfje

Gelukkig, fijn dat je er kracht en positiviteit uithaalt! :)
Mooi dat de kinderen ook niets te klagen hebben en jij dus inderdaad zorgt voor een goede vakantie.
Dat zal jouzelf ook goeddoen denk ik dat je merkt dat ze het naar hun zin hebben.

Buster

Wat wat een goed nieuws, ook dat de kogel nu eindelijk door de kerk is en je een huisje hebt gevonden waar je je goed bij voelt.

En drie weken, dat is al best snel.
Heb je iets aan standaard brieven voor instanties om de adres wijzigingen door te geven?
Ik heb hier nog het een en ander in de computer staan.