Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

peter

Peter
Administrator Forum

Libra

tuthola

lotte

@noteert op haar boodschappenlijstje,
2 flessen extra afwasmiddel...  ;)

Chrissie

even een update:

saldo                              rente

januari                           
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Bloem2

Het gaat goed Chrissie!
Wat een geld heb je al verdiend door de renteverlaging. Super.

Buster

Komt goed meis,

First things first.
De financi

peter

Chrissie, het komt allemaal goed, neem je tijd.
Peter
Administrator Forum

tuthola

Lieve Chrissie, Ik miste je al op het forum maar neem tijd voor jezelf zodat je er straks weer tegenaan kan.

k9fn

ik vind het knap zoals jij het doet.
Respect!

Chrissie

Heb vanmorgen 2 berekeningen gemaakt over van wanneer we uit de schulden zijn.
Doordat we verplicht moeten verhuizen (sloop woning) dit jaar komen de zaken anders te liggen, normaal gesproken waren we volgend jaar uit de schulden gekomen maar dit schuift wat op.

berekening 1:  Als ik alleen nog de maandtermijn van de  lening betaal en er verder niets extra's in stop dan
                    zijn we over iets meer dan 2.5 tot 3 jaar uit de schulden
berekening 2: Bij deze berekening ben ik er van uit gegaan dat we alleen deze maand nog een extra
                   aflossing
                   van 100 euro er in kan stoppen, de rest van het jaar wordt alleen het maandtermijn van de
                   lening alleen nog afgelost tot aan december, vanaf volgend jaar stop ik er pas weer extra's in
                   zoals de kinderbijslag,vakantiegeld en belastinggeld. Dan  hebben we waarschijnlijk de
                   schulden er rond eind mei 2014 uit, maar dan hoeven we waarschijnlijk maar 40 euro
                   van het vakantiegeld te missen.

Dus ik heb mijn einddoel nu maar op mei/juni 2014 gezet. Hoop dat dan mijn wens wel uitkomt!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Linksom of rechtsom.....je doet het ontzettend goed!
Ik hoop met je mee dat jouw wens uitkomt ;)

lotte

ik stel mijn einddoel synchroon aan het jouwe dame, dan hebben we hier een dubbel feestje!

Je bent super goed bezig, en alle begrip ervoor dat je hoofd wat vol zit. Daar hebben hier meerderen last van (lees me, myself and I  ;) )

Turfje

Mooi hoor, ook bij jou het einde al enigszins in zicht dus!
Ik hoop voor je dat je het doel haalt en in mei 2014 schuldenvrij bent.
Succes!

Groet, Turfje.

tuthola

Ziet er goed uit Chrissie en fijn dat je dan in mei 2014 het vakantie geld kan houden. Ik duim voor je dat er in de tussenliggende tijd geen onverwachte uitgaves komen.