Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

lotte

je hebt groot gelijk dat je even een extra reserve opbouwt, zou ik ook doen.
we weten allemaal dat er bij verhuizen altijd meer kosten zijn dan zo op het eerste oog, een heel wijs besluit dus.  :)

Chrissie

een update:

Saldo                           rente     

januari                             
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Chrissie

Dank je kaatje, maar ik weet eigenlijk al dat ik toch de lening moet aanspreken er is ook al een rekening die niet betaald kan worden maar hoop heel stilletjes dat ze de loon van mijn man iets eerder overmaken. Het wordt echt weer kunst en vliegwerk en dat voelt niet geweldig.

Buster

Maar voorlopig gaat het nog wel naar beneden,..

Chrissie

Inderdaad en ik knok er heel hard voor dat dat blijft gebeuren, maar besef heel goed er hoeft hier maar iets kapot te gaan deze week of volgende maand dan hang ik dan moet ik de lening aanspreken. Ben blij als het eind mei is en het vakantiegeld op de spaarrekening staat. Maar we blijven positief ook al heb ik de kriebels...hoe dan ook alles overleven wel weer.

alie

Probeer het gewoon zonder je lening aan te spreken ,weer een uitdaging om te overleven

Freek en Jolanda

Dit gaat soms moeilijk als je een huishoudelijkapparaat stuk is of een auto die moet worden gerepareerd. Soms zijn de uitdagingen te groot.
Freek en Jolanda

Noenie

Quote from: alie on Apr 22, 2012, 09:44 PM
Probeer het gewoon zonder je lening aan te spreken ,weer een uitdaging om te overleven

Hoi Alie

Het is soms heel moeilijk om je lening niet aan te spreken zoals Freek en Jolanda ook al zeggen. Wij zullen dit jaar het alleen kunnen redden door een afgelost deel van onze lening te gebruiken. We hebben een naheffing van de belasting gehad en er is een gedeelte van mijn inkomen vervallen.

Noenie

Chrissie

even een update":

We zouden dubbel verhuizen van een ruilwoning naar een nieuwbouw woning maar ik heb vanmorgen de woningbouw opgebeld en gezegd dat het toch maar

Chrissie

Even een update:

Saldo                   Rente

Januari                                 

Buster

Kaatje

Bloem2

Poeh, dat gedans is wel afzien met dit weer. Fijn dat we ons haar in staartjes hebben gedaan.
Ik vind het er nog eens niet zo gek uitzien.
Om het luie zweet eruit te werken maak ik nog een rondje!

Chrissie, je doet het geweldig! Ik kan me het verlangen naar de 5 helemaal voorstellen.

Libra

Top om hier te lezen dat er bij mensen de schuldenlast omlaag gaat.
Petje af voor je!!