Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

nee hoor je stapt er niet te snel overheen, had hetzelfde als jou Buster en het deed me heel goed om dit te zien.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Voyager

Hoi Chrissie,

Ik kan alleen maar bewondering hebben voor je openhartigheid en manier van aanpak. Je doet het echt geweldig!
Het is een verademing/spiegel om je blog te lezen!

Ik zie naar de dag uit dat je schrijft: schuld 0 en rente 0

peter

Ze doet het op haar eigenwijze wijze en met succes.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Het nieuwe jaar is goed begonnen mijn schuld is weer een eindje verder gezakt. Doordat er in december een flinke aanslag op mijn spaarrekening is gepleegd heb ik me voorgenomen die eerst weer op te krikken en deze maand niet zoveel in de lening te stoppen, maar ik weet niet hoe ik het heb maar ik kan het toch niet laten om er iets in te stoppen dus heb maar 50 euro van de kinderbijslag erin gedaan. Alle kleine beetjes extra helpen toch maar weer zeg ik maar altijd.

saldo                                   rente

januari                        

Kaatje

Chrissie: je bent echt heel goed bezig! En je hebt gelijk dat alle kleine beetjes helpen!

Voyager

Chrissie

Jaar 2012

Saldo                            rente

Januari                   

Buster

Wauw, jij gaat lekker naar beneden!

Bloem2

8) Hee Chrissie, hij gaat goed h

Chrissie

Even een update:

Eerst wil ik iedereen even bedanken voor alle steun en reacties die jullie me geven vindt het super, ik was eigenlijk even van plan om jullie allemaal te bedanken met een mooi gedicht maar door omstandigheden een vader waar het niet goed mee gaat krijg ik het niet meer uit mijn vingers.
Probeer nog wel mijn schuldenmeter aan te vullen maar kan even alles niet meer zien het past in meer in mijn hoofd.

Buster

Lieve Chrissie,

Doe vooral rustig aan, wij lopen niet weg ;)

Chrissie

saldo                                  rente

Januari                   

Buster

Voor alle huizenzoekers!

Ik heb op www.funda.nl ontdekt dat je daar ook kan zoeken naar huurhuizen, door het hele land, ook onder de

Chrissie

Inderdaad Buster, gelukkig wordt er nog iedere maand ingelost ( maandtermijn van de lening) dus de schuld blijft nog zakken alleen iets langzamer. Normaal zou ik in april- juli- oktober een bedrag van de kinderbijslag in de lening stoppen en als het vakantiegeld kwam idem dito maar dat komt wel weer goed als we in de ruilwoning zitten.