Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Geeft niet buster

Inderdaad het was over een mijlpaal halen, vrijdag 11-11-2011 waren mijn man en ik 12.5 jaar getrouwd, onze kinderen en ik hebben mijn man verrast met een dikke bos bloemen.

Je mag mee dansen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, heerlijk die gezelligheid!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kaatje

Chrissie, nog gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke mooie dag gehad?

Ik dans ook met jullie allemaal mee :) :)

Chrissie

Dank je wel Kaatje

Welkom bij de club, gezellig!
We hebben een hele fijne avond gehad in huiselijke kring gezellig met ons vieren!

Doe even mijn aanvulling hierbij:
En vanmiddag zijn we naar de wederzijdse ouders geweest en hebben hun getrakteerd op een lekker gebakje!

Anneke

Dit doe me zo goed om te lezen he.. :D
Af en toe moet je dit soort dingen gewoon doen om het vol te kunnen houden!

Ga zo door!

Groetjes uit Zeist

Buster

Proest,... ze zijn toch niet over Sinterklaas begonnen h

Chrissie

Chrissie

even een update:

Saldo                     rente                    beschikbaar

januari                 

Bloem2

Buster

Je hebt het gehaald! Onder de

Kaatje

Chrissie

Jullie zijn allemaal zo geweldig en dat beurt wel een stuk op en wil ook graag met jullie samen dansen maar ik zit stuk weet het even niet meer, het spijt me zo, ik ben al vanaf zondag zeer somber en wilde ik het bijltje erbij neergooien weet het niet meer waarvoor ik het allemaal gedaan heb had beter ons gezin naar de afgrond kunnen laten gaan. Ik hoop echt dat ik morgen beter in mijn vel zit.

peter

Chrissie, als jij opgeeft dan zal jullie gezin er in de toekomst onder lijden. Je doet het heel erg goed!!
Peter
Administrator Forum

Anneke

Ach lieve Chriss toch  wat is er gebeurd dat je het even niet meer ziet zitten..
Kan/wil je het delen? Desnoods priv
Groetjes uit Zeist

Chrissie

Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest met een hoofd vol vragen en ter controle voor mijn been. Doordat ik 6 weken lang antibiotica heb geslikt en mijn genezing niet zo snel gaat als ze verwacht had kan ik dus nog een poos heel moe blijven. Door die vermoeidheid en het gegeven wat mijn man zondag tegen me gezegd heeft was het heel normaal dat ik zo somber was, ik kan gewoon even niet zoveel meer aan. Mijn lichaam is nog steeds aan het vechten om niet weer ziek te worden en dat vraagt gewoon zo enorm veel energie. De dokter was wel dik tevreden dat ik extra vitamines ( groente en fruit) nam en dat ik probeerde zoveel mogelijk frisse lucht te halen door veel te fietsen, wandelen e.d. dus ze verwachtte dat het over een paar dagen wel weer beter ging en dat die somberheid dan wel voorbij was. Moet me er maar even bij neerleggen dat ik zo in elkaar zit.

Ik heb nog wel een vraag aan jullie, heb met het gezin ( 4 personen) een week budget van 75-80 euro voor boodschappen daar zit waspoeder, zakgeld voor de kinderen, eten, shampoo e.d in  vinden jullie dat ik nog goedkoper kan? Ben aan het twijfelen geslagen door alles!

Buster