Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Dank je Martha

Met traject bedoel ik de schulden naar beneden brengen. Heb nu nog alleen een lening en als die eruit is dan ben ik klaar.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Anneke

Aha en dat traject kost natuurlijk heel veel energie wat e.v.teen aanslag op je gezondheid kan hebben en dit daarom bespreekt met je H.A , heel verstandig van je!.
Geeft het je ook positieve energie? B.v dat je kan denken ik heb dit toch maar bereikt???
Hou jezelf goed in balans hoor..

Liefs Martha..
Groetjes uit Zeist

Studentje

Met bewondering jouw verhaal doorgelezen! Van 28.000 naar bijna 7000 is reuze knap!
Beterschap aangezien je ziek was las ik? Misschien een vreemde vraag maar welke kleding maat heb je nu?

Chrissie

@Studentje, heel erg bedankt voor de beterschap wensen en voor de mooie complimenten.

Ik heb op het moment maat 40/42 maar ga steeds meer naar maat 40, maar vanwaar die vraag?

Chrissie

Vanmorgen een mazzeltje gehad van 100 euro, mijn man zijn loon klopte al maanden niet dus ik hem er steeds achteraan sturen, mijn arme man heeft zowat een punthoofd van me gekregen :D maar wat bleek ik had gelijk heb nu een voordeeltje van 100 euro, heb direct weer een extra aflossing 50 euro in de lening gedaan en de andere 50 euro op de spaarrekening. Op 45 euro na zit de lening al op de 7000 euro.

Buster

Chrissie

Dezelfde gedachten had ik vanmorgen ook Buster, Hoera!!!
Ik kreeg gewoon een heerlijk blij gevoel van binnen.
Kan gewoon niet wachten tot het eind november is en dat er dan een zesje voor staat, dit is toch niet normaal dan spoor je toch niet  :D

Buster

Jij spoort hartstikke!
Net als ieder ander die een dansje doet als er weer een mijlpaal is behaald  ;)

Anneke

Wow!!!
Wat fijn voor je!!
En natuurlijk spoor jij wel....jij hebt een bepaald doel voor ogen en dat is nu je passie geworden (soort van sport) en dan is in dit geval elke euro er 1!
Dus blijf zo doorgaan zou ik zeggen je helpt niet alleen jezelf ermee maar motiveert ook anderen.

Ik dans met je mee o.k?  ;D
Groetjes uit Zeist

Chrissie

Anneke

Ik dacht toch echt dat ik hier gister een positief verhaal zag staan of heb ik het nou gedroomd.. ???
Maakte bijna een "in de knup uit de knup dansje"  ;D
Groetjes uit Zeist

Chrissie

Je hebt het niet gedroomd, het stond er ook maar ik stikte in de emoties en ik weet dat dat over een poosje nog niet anders is, dus heb het voor mijn eigen bestwil verwijderd.

Dit is niet negatief bedoeld maar positief bedoeld, dus je mag gerust een "een in de knup uit de knup dansje maken"  ;D

Anneke

Ooooh gelukkig!!
Alles wat je voor je eigen bestwil doe is goed.. ;)
Weet je dat ik net echt ff aan mezelf twijfelde of ik nu wel of niet iets gelezen had???
:o :o :o

Dus zekers een "inde knup uit de knup" dansje voor jou en voor mij omdat ik toch niet hallucineer....

;D ;D ;D
Groetjes uit Zeist

Chrissie

dank je wel, lief van je.

gefeliciteerd voor jou omdat je het goed gezien had! Een scherpe blik ;)

Buster

Sorry, ik heb het gemist,...

Dat was toch iets over een mijlpaal behalen?
Dan dans ik mee hoor!