Mijn verhaal met schuldenmeter

Started by Chrissie, Mar 20, 2011, 09:28 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik weet niet wat het is maar of waardoor het komt maar ik heb gisteren toch een heel klein bedrag van 50 euro extra afgelost dat kon er wel af vond ik, het is heel raar misschien maar ik kan er zo genieten van dat het schuldbedrag steeds lager wordt. Voor een poosje terug zag ik even het nut van alles niet meer in maar nu is dat weer anders, tijdens mijn ziekte heb ik zitten malen( ijlen) over de schulden en nu ik er weer bovenop kom zie ik het weer helemaal zitten en heb weer zin in om ze aan te pakken. Een mens kan maar raar in elkaar zitten!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Als jij raar bent, ben ik het ook!  ;D
Lekker h

Chrissie

Chrissie

Saldo                      rente                 Beschikbaar

januari                 

Kaatje

Buster

Anneke

Hoi Chrissie.

Ik heb je topic doorgelezen wat ontzettend motiverend!!
Wat DOE je het goed zeg!!
Ik hoop je te mogen volgen , zit zelf nu nog in de "overlevingsfase" weet niet wat ik het eerste of laatste moet betalen eerst maar eens overzicht maken.
Ik blijf je volgen!!
Jou stukjes hebben me weer wat hoop gegeven :)

Liefs Martha,
Groetjes uit Zeist

Chrissie

Als ik het goed uitgerekend heb vanmorgen dan moet ik aankomende maand nog een extra aflossing van ongeveer 50 euro doen dan heb ik de lening in november al onder de 7000 euro. Maar ik ga het morgen nog even voor de zekerheid na rekenen om te kijken of ik geen telfouten heb gemaakt. Klopt het dan zorg ik ervoor dat de lening in begin december er een zesje voor heeft!

Marco en Buster jullie hebben het beter gezien dan ik zelf, ik begon aan mezelf te twijfelen.

Chrissie

Hoi Martha,

Wat een mooi compliment, dank je wel.
Je bent van harte welkom om het te mogen volgen, we zijn hier om elkaar te helpen en er zijn hier meer die het net zo goed doen als ik ( kaatje, buster, marco, freek en jolanda ,flits,noenie en sacredfour e.a)
Ik heb al wat bij jou topic "op zoek naar de juiste koers" gezet, heb alles in stappen verdeeld zodat het overzichtelijk werd.

liefs Chrissie

Chrissie

Ik heb goed nieuws en "slecht" nieuws maar moet het toch even van me afschrijven.

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest het " slechte " nieuws is dat ik nog weer een antibiotica kuur heb gekregen de vierde nu al, nog een slag zwaarder maar ik moet hem nemen anders werd ik binnen 2 dagen weer ziek en kon dan helemaal weer opnieuw beginnen. Moet ook nog 10 dagen met been omhoog en heel rustig aan doen. Nu heb ik het maar positief gezien en gezegd we nemen die kuur maar voor lief want ik wil toch wel graag beter worden en wat is 10 dagen nu nog maar, die overleven we ook nog wel.

Het goede nieuws is dat ik toch van de huisarts mijn eigen traject eruit mag halen mits ik goed om mijn gezondheid blijven denken. De huisarts begreep nadat ik alles uitgelegd had en het laten zien dat het jammer was om uit handen te geven.

Buster

10 is gelukkig geen 11!
Laat je maar eens goed verwennen thuis, dat mag best.

Maareuh,... ik begrijp iets niet geloof ik,...
Bepaald jouw huisarts dat voor je?   ???

In elk geval gefeliciteerd, je bent hartstikke goed op weg.
Alleen wat meer voor jezelf zorgen!
:D

Chrissie

QuoteMaareuh,... ik begrijp iets niet geloof ik,...
Bepaald jouw huisarts dat voor je?   Huh?

Ik blijf natuurlijk degene die het bepaalt, maar de huisarts is even bang geweest dat ik er aan onder doorging. Vandaar dat hij liever in dat geval wilde dat ik het uit handen zou geven zodat het voor mij rust zou geven.

Buster

Ow zo,....

In dat geval extra fijn natuurlijk.
Of niet? Hmm,...

Chrissie

Natuurlijk is dat fijn, maar in mijn geval werkt dat gewoon niet ik zou daar de kriebels van krijgen ik wil toch zelf die controle houden, dus het maakt mij juist onrustiger.

Anneke

Hoi Chrissie,

Eerst van harte beterschap!
Bedoel je met het "traject" je financien op orde brengen?
Groetjes uit Zeist