Spam van incassobemiddeling

Started by A-sociaal, Mar 16, 2011, 12:48 PM

Previous topic - Next topic

A-sociaal

Een andere manier van incasseren. Verstand van de incassomarkt en daardoor een onderhandelaar voor mensen die in de schulden zitten. Discreet en laagdrempeling, eigen ervaring met schulden en incassobureaus. Krijg rust terug en besteed je dossier(s) uit !

www.incassobemiddeling.com (SPAM!!!)

QuoteDit is een zeer dubieus bericht. Het forumbeheer beschouwt dit soort berichten als SPAM.

Buster

Droom ik?

Sorrie voor het sarcasme,...  ???

peter

Weer zo'n spambericht, met een website, met geen informatie. Desbetreffende account wordt verwijderd en het bericht gemodificeerd. Schuldigen zijn blijkbaar een nieuwe doelgroep, voor een aantal dubieuze ondernemingen.

Peter
Administrator Forum

puck

hahah die heb ik ook al in mn mailbox gehad en vorige week ook nog een andere.....website deed het ook niet een of andere hggroep of zoiets....ik kon ook wel ff contact met ze opnemen....de deden aan hulpverlening aan schulden landelijk in wijken, onbudswerk en werkgelegenheid?????
Nou echt een gat in de markt!!!! hahahah ze denken zeker als je in de schulden zit dat je daarmee he hersencellen naar 0 hebt weten te reduceren.....en dat gat in de markt wordt voornamelijk al in bezet genomen door de grootgraaiers.....

hoopvol

Ook ik had een prive-bericht van deze club in mijn mailbox. Balen dat dit soort mensen her gewoon andere kunnen benaderen en benadelen

peter

Met een druk op de knop heb ik alle prive berichten van deze incassobemiddeling spammer verwijderd. Wij acccepteren dit niet.  Het is ook niet handig dat je deze berichten aan de beheerder of moderators stuurt.

QuoteHallo Peter, Jou probleem zien we in NL steeds meer. Mensen komen er bijna niet meer uit. Ook de manier van benaderen door incassobureaus is verschrikkelijk. Daarom heb ik een bureau opgericht die mensen zoals jij kan helpen. Kijk eens op www.incassobemiddeling.com Als je verder nog tips/adviezen wenst dan hoor ik het graag. Groet, Antoine

QuoteHallo Marco, Schuldhulpbemiddeling kun je zelf inzetten. Een derde die naar de zaak kijkt en onderhandelt met de incassobureaus kan soelaas bieden. Kijk eens op www.incassobemiddeling.com. Dit is ons werk !

Peter
Administrator Forum

Buster

Ben wel jaloers hoor, mij heeft ie niks gestuurd,...

;D

puck

@Buster......nou dat vind ik toch ook wel sneu voor je...weet je wat ik stuur hem wel door naar je....dan heb je in ieder geval wel een mailtje gehad..hahahah

Buster

hahaha, blijkbaar is mijn graaibaarheidfactor niet zo hoog   :'(

marco

Ik snap niet dat hij mij benaderd. Ik zit niet te wachten op deze hulp, die mij financieel verder wil uitkleden.
Marco en Bianca

hoopvol

Thanx en een betere oplossing dan verwijderen is er niet.

Ik kreeg in eerste instantie een rot gevoel doordat ik heel even dacht dat er gegevens waren vrijgegeven, daar ik de mail in mijn hotmail zag. Pas later zag ik dat het via deze site was verstuurd door een niet zo snuggere persoon. Had hij de berichten gelezen dan wist hij dat hier mensen zitten die niet (meer) voor 1 gat te vangen zijn.

Chrissie

Ik vind het in en in triest dat er mensen zijn zoals A-sociaal die misbruik maken van mensen die hulp zoeken om er weer bovenop te komen. Mensen als A-sociaal helpen deze mensen alleen maar verder in de ellende.

Ik snap niet hoe mensen als A-sociaal nog met zichzelf kunnen leven, ze moeten zich juist diep schamen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Freek en Jolanda

Quote from: Chrissie on Mar 17, 2011, 08:00 PM
Ik vind het in en in triest dat er mensen zijn zoals A-sociaal die misbruik maken van mensen die hulp zoeken om er weer bovenop te komen. Mensen als A-sociaal helpen deze mensen alleen maar verder in de ellende.

Ik snap niet hoe mensen als A-sociaal nog met zichzelf kunnen leven, ze moeten zich juist diep schamen.

Het wordt echt tijd dat een keurmerk voor schuldhulpverleners verplicht gaat worden!
Freek en Jolanda

Buster

Is die dat nog niet?

Het is idd wel bedroevend dat je erg hard moet zoeken voordat je bij een beetje kennis en kunde terecht komt.
Gelukkig zijn de paar info stromen die er zijn wel heel consequent met het adviseren; Geen NVVK, NIET mee in zee gaan,.. Jammer alleen dat de NVVK daar geen actievere rol in speelt,...

Freek en Jolanda

De NVKK en het NIDBUD zouden actiever het publiek moeten informeren over het keurmerk en waarom je belangen niet met bedrijven zoals een Gesadvies zou laten vertegenwoordigen. Flits heeft bijvoorbeeld hier veel problemen mee.
Freek en Jolanda