Uitdeschulden.nu

Started by schuldhulpmaatje, Mar 15, 2011, 09:22 AM

Previous topic - Next topic

schuldhulpmaatje

Hallo,
Langs deze weg wil ik jullie attenderen op de site www.uitdeschulden.nu.
Op deze site worden diverse mogelijkheden aangeboden voor hulp bij schulden.
De site is een initiatief van SchuldHulpMaatje.

Als je je aanmeldt via uit de uitdeschulden krijg je, na een intake, een maatje toegewezen die je helpt om je financi

peter

Peter
Administrator Forum

Chrissie

geweldig initiatief!

Maar als het schuldhulpmaatje ontdekt dat de schulden te hoog te zijn worden de mensen dan ook begeleidt naar de juiste instanties zoals bijvoorbeeld de Gemeentelijke Kredietbank of andere bureau's die aangesloten zijn bij de VNNK? Zodat onschuldige mensen niet in verkeerde handen vallen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Freek en Jolanda

Zeker, een goed initatief, maar ik toch wel dat ze worden doorgewezen naar de juiste instanties. Iedereen kan een schuldhulpmaatje worden, je meld aan als schuldhulpmaatje en vervolgens begeleid je ze naar je eigen malafiede bedrijfje, op naam van je vrouw. Kassa en gratis klanten...................
Freek en Jolanda

Buster

Hmmm,... zo had ik het nog niet bekeken.
Misschien beetje na

peter

Quote from: Freek en Jolanda on Mar 15, 2011, 09:52 PM
Zeker, een goed initatief, maar ik toch wel dat ze worden doorgewezen naar de juiste instanties. Iedereen kan een schuldhulpmaatje worden, je meld aan als schuldhulpmaatje en vervolgens begeleid je ze naar je eigen malafiede bedrijfje, op naam van je vrouw. Kassa en gratis klanten...................

Hier geloof ik niet in, ik heb er een goed gevoel bij. Er zijn maar weinig organisatie die zich het lot van "ons" aantrekken. Ieder mens die uit de schuldellende wordt gehaald is een overwinning. Hun doen dat met schulphulp maatje en wij met ons forum.
Peter
Administrator Forum

Buster

Chrissie, ik weet van Humanitas (is ook een zelfde soort begeleiding van vrijwilligers) dat het wel allemaal maatwerk is.
Als je gewoon niet zo handig bent met administratie en daardoor beginnend schuldenaar bent en je inkomen hoog genoeg is, dan kan de vrijwilliger je helpen het zelf op te lossen en af te houden.
Maar het kan ook zijn dat deze vrijwilligers door het GKB worden ingezet om eerst orde in de chaos te scheppen voordat mensen kunnen beginnen aan een aanmelding.

Als ik de site zo lees, is deze vorm van begeleiding ook zo ongeveer opgezet maar dan vanuit de kerk. 

Chrissie

Buster,

Van de Humanitas weet ik dat ze zo werken en het is een zeer goede zaak dat ze samenwerken met GKB.

En als de schuldhulpmaatje precies zo werkt weten de mensen gewoon dat het goed zit en kunnen ze zich met een gerust hart aanmelden.

Ik sta helemaal achter dit initiatief!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

marco

Dit is zeker goed, het kan mensen op het goede pad helpen.
Marco en Bianca