Ulenbelt:

Started by peter, Mar 08, 2011, 10:32 PM

Previous topic - Next topic

peter

Peter
Administrator Forum

peter

Ik ben politiek neutraal, maar het valt mij op dat de SP wel actie onderneemt m.b.t. mensen met schulden. Het artikel geeft aan dat de SP luistert maar de mensen in de schuldproblemen, ze zijn goed geinformeerd!
Peter
Administrator Forum

Dick

QuoteDe SP krijgt steeds vaker klachten over de schuldhulpverlening en malafide schuldhulpverleningsbureaus. De meeste situaties gaan over het niet tot een schuldregeling komen, wanbeheer van het budget, onmenselijke behandeling, onbereikbaar zijn en het niet volgens de regels uitvoeren van de schuldhulpverlening.

Voorbeelden genoeg. Mensen die in handen van deze bureaus vallen, worden weerloos gemaakt. Ze zijn al heel kwetsbaar. Wat ik een goed voorbeeld vond dat een dergelijk schuldhulpverleningsbureau de klanten als eerste de rechtsbijstandsverzekering lieten opzeggen. Dan konden ze later niets juridisch tegen deze malafide praktijken. Tenslotte als geen geld hebt, kan je ook geen gebruik maken van het rechtssysteem. Met de nieuwe tarieven van de rechtsspraak wordt dit bijna onmogelijk.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Waarom komt de NVVK maar niet in actie? Dat begrijp ik gewoon niet, wat het je aan een keurmerk dat niet keurt?

Nog iets waarop SP aanstuurt; het tekort neerleggen bij de bankensector. Daar heb ik geen andere partij zo duidelijk over gehoord.

puck

ja sorry hoor!!! maar ik zal wel heel dom zijn....gaat me om geen enkele politieke partij...gaat mij meer om het rechts gevoel dat wij als nederlandse staatsburgers zouden moeten hebben....gisteraaf laat zit ik nog ff een programma te kijken van rechtzaken etc....echt een lachertje....je bent jeugd delicqent...je hebt een niet stabiele basis en je blijft maar vervallen in het beroven van woningen en auto"s.....en de slachtoffers dan??denk ik?? je bent als jeugdelquent al meerder malen veroordeeld en wat is je straf???32 uur werkstraf en je wordt onder gebracht in een instelling die je gaan opvoeden?????/ nou sorry hoor....maar ik ben deze weg in de rechtgang ff kwijt...ik werk me de blubber.....doe helemaal niets dan aflossen en ook mijn basis is k..t.....en ik wordt gestraft omdat ik financiele problemen heb????? geen instelling die mijn problemen wegneemt en  me er met 32 uur werkstraf mee weg laat komen.......lang leven nederland!!!!

Buster

Puck vergis je niet,.. als een rechter je onder toezicht stelt ga je zo goed als naar de gevangenis, het verschil, er is geen gameboy, geen tv en je mag je moeder niet zien.
Gesloten afdeling noemen ze dat, jij bedoeld de open instelling, op een park, met een woongroep.
Dat had ook gekund maar alleen met een vrijwillige plaatsing.

jan

Dit artikel is goed en maar al te waar.

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator