Volksbank spoort aan tot lenen

Started by marco, Mar 01, 2011, 07:55 PM

Previous topic - Next topic

marco

door Emile Bode
GRONINGEN -  De Groninger Krediet Bank (GKB), een sociale bank die arme mensen met financi
Marco en Bianca

marco

Zeker advies van ene Dick S, die in de buurt woont en met advies nog wat bijverdiend.
Marco en Bianca

Buster

Nee hoor hahaha,

Even googlen levert op dat het hier om een gewone GKB gaat, en waar heel duidelijk staat beschreven dat lenen tot

Buster

Het blijkt om de volgende foto te gaan;
http://gemeente.groningen.nl/korrewegwijk/kredietbank-verspreidt-huis-aan-huis-ansichtkaarten-over-geldproblemen

Tja, en die voor interpretatie vatbaar, tis maar net hoe je er naar WIL kijken, een schuldenaar zal de bedoeling snappen, een niet schuldenaar niet.

marco

Info

De Groningse Kredietbank (GKB) gaat in de krachtwijken De Hoogte en de Korrewegwijk huis-aan-huis ansichtkaarten over geldproblemen en schuldhulpverlening verspreiden. Het doel is de drempel te verlagen om hulp te zoeken als er geld- of andere problemen zijn.

Belangrijkste boodschap aan de bewoners is:
Marco en Bianca

marco

Quote from: Buster on Mar 01, 2011, 08:12 PM
Het blijkt om de volgende foto te gaan;
http://gemeente.groningen.nl/korrewegwijk/kredietbank-verspreidt-huis-aan-huis-ansichtkaarten-over-geldproblemen

Tja, en die voor interpretatie vatbaar, tis maar net hoe je er naar WIL kijken, een schuldenaar zal de bedoeling snappen, een niet schuldenaar niet.

Ik had de ansichtkaart voor het kranten niet bekeken. Als schuldenaar zie ik hiervan de waarschuwing in. Het was anders dan in het kranten artikel. Dick S, sorry, maar om eerlijk te zijn het had een idee van jou kunnen zijn. Ik ben de reclame van ene Leen nog niet vergeten!
Marco en Bianca

Freek en Jolanda

Het krantenartikel suggereert heel iets anders. Met informatie over schulden kun je niet voorzichtig genoeg zijn. De journalist en de gemeenteraad waren blijkbaar niet voorzichtig genoeg. Het is altijd jammer dat een goed initiatief verkeerd wordt uitgelegd.
Freek en Jolanda

Buster

Wat een zonde ook, van al die tijd die de gemeenteraad er nu aan spendeert terwijl ze ook gewoon even verder kunnen kijken dan hun neus lang is,... zucht.
In die tussentijd hadden ze veel belangrijkere zaken kunnen bespreken.

Buster

Ahum,....

Ik ben de foto tegen gekomen waar dit stukje over gaat (de campagne had blijkbaar meerdere foto's)
En ik moet zeggen,... Dit kan inderdaad niet,...

marco

Deze foto geeft een verkeerd signaal af. M.a.w deze keer was ik niet kort door de bocht! ;D
Marco en Bianca