Problemen

Started by Problemen, Jan 31, 2011, 09:21 PM

Previous topic - Next topic

Problemen

Ikk heb grote problemen, voor een korte periode heb ik 800 euro nodig. deze betaal ik terug in 8 termijnen van 100 euro.

Help me aub

Kaatje

waarom doe je eigenlijk een oproep hier?

jan

Ik denk dat je op het verkeerde forum zit. Maar waarom deze vraag ?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Heb je de registratie voorwaarden gelezen? Dit bericht lijkt heel veel op een SPAM bericht. M.i. zijn dit soort berichten ongepast op dit forum.
Peter
Administrator Forum

Problemen

ja ik heb de registratie voorwaarden gelezen, ik vraag enkle maar on hulp en krijg een aantal boze reacties. Ik heb dit geld echtnodig voor 24 februari anders moet ik mijn huis uit, staat een vader met vrouw en kind op straat. Ik heb nooit schuld gehad, na feburai sta ik er financieel weat beter voor dan kna ik alles gaan terug betalen. k betaal echt en je hebt er geen spijt van.

peter

Dit soort oproepen accepteren wij niet op ons forum. Alle volgende berichten m.b.t. dit onderwerp zullen worden aangepast of worden verwijderd van dit forum.

Voor alle duidelijkheid, wij zijn een anoniem discussieforum en kunnen niet de hulp geven waar jij om vraagt. Ik verwacht dat je van niemand van dit forum enige financi
Peter
Administrator Forum