Notities van een Schuldenaar

Started by Buster, Jan 24, 2011, 06:27 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Ik ben een web-log gestart met noties van een schuldenaar.

Over het leven met, eromheen en rondom schulden.

http://www.schuldvrij.web-log.nl/

Kaatje

Wat een leuk blog! Die blijf ik zeker lezen!

Dick

Die ga ik ook zeker lezen! Ik kan het altijd waarderen dat iemand zijn gevoel en ervaringen neer zet in een weblog. Je helpt hier altijd iemand mee. Waarom voeg je deze niet toe als onderschrift van jou profiel.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Freek en Jolanda

Die gaan wij natuurlijk ook volgen, de teksten zijn goed.
Freek en Jolanda

Buster

Ik kwam eigenlijk door jullie op het idee,...

Bovendien zijn er vast veel meer mensen net als wij, nou ja, je snapt me wel ;)

Freek en Jolanda

Ja helaas wel, met de weblog kan je dingen van je afschrijven en je hebt een openbaar geweten. De weblog wordt aardig gelezen en wij hopen dat er mensen zijn die hiervan leren. Een weblog heeft wel nadelen wij waren altijd een beetje bang dat iemand ons herkent uit onze vriendenkring, familie of werk.
Freek en Jolanda

Buster

Dat is voor mij ook de reden om geen namen of aliassen te gebruiken of om zelfs maar een plaatsnaam te noemen.

Ik link het ook niet via andere sites, niet zozeer vanwege schaamte maar das nou niet een deel wat je met je vrienden of familie en publique wil delen.

Ik heb jullie wel gelinkt trouwens en kwam achter nog veel meer blogs.
Weer wat geleerd,.. ;-)

Freek en Jolanda

Wij hebben jullie ook opgenomen bij de vaste links en een aankondiging op onze weblog. Je hebt wel werk gemaakt van je weblog. Er zijn ook meer weblog van mensen met schulden. Sommige stoppen met hun weblog na een aantal maanden. Ik ben altijd benieuwd hoe het met ze gaat en of ze er in slagen om van die schuld af te komen. Als wij schulden vrij zijn dan willen wij de informatie van de weblog bewaren en op een website zetten. Misschien dat wij hier iemand mee kunnen helpen.
Freek en Jolanda

peter

Quote from: Buster on Jan 24, 2011, 06:27 PM
Ik ben een web-log gestart met noties van een schuldenaar.

Over het leven met, eromheen en rondom schulden.

http://www.schuldvrij.web-log.nl/

Ik heb de link ook geplaatst op het forum:

http://www.schulden-vrij.info/index.php?action=links;cat=1

Je hebt er intussen aardig werk van gemaakt, ga zo door.
Peter
Administrator Forum

Buster

Bedankt!

Ja, elke dag bedenk ik me wel, Oja, dat moet er ook nog bij,..

peter

Ik vind het klasse dat je doet en durft. Er is moed voor nodig om dit doen, je geeft soms ook een stukje privacy prijs. En je help iemand anders.
Peter
Administrator Forum

puck

ik ga de blogs zeker lezen!!! ik ben nu nog ff heel druk met het uitvoeren van de taken die ik van mn bewindvoerder heb opgekregen......maar dat schiet allemaal lekker op...ik vind het juist goed als je iets deeld met mensen.....webblog is juist de manier om dat te doen!!!! en zeker is dat je van een ieder zn verhaal weer leering kunt trekken en gebruiken in je eigen situatie.
Dit zijn nou eenmaal zaken die je niet bespreekt op verjaardag of tijdens een borreltje met vrienden....dit kun je maar met heel weinig mensen delen.....gek eigenlijk als je bedenkt dat er toch nog veel ergere dingen kunnen gebeuren in een mensenleven........
ik ben blij dat ik hier anoniem kan blijven......en dat er hier juist altijd een bemoedigend woordje van een andere anonieme is...